Textielstift op een kussensloop?

Hey! Ik had een leuk idee om mijn vriendje te geven, ik wil graag op 2 kussenslopen onze bijnaamen voor elkaar neerzetten zodat wel allebei ‘ons eigen kussen’ hebben. :relieved:
Nu las ik in een ander topic dat het niet zo goed werkt met dat papier waarmee je het erop kan strijken en om nou 15 euro uit te geven per kussen om het ergens anders te laten drukken vind ik ook wel weer erg duur…
Weet iemand of textielstift wel goed blijft zitten al je het wast?
Want die namen op een kussensloop schrijven moet me nog wel lukken :kissing:

xxx

Weet je zeker dat je dat met een textielstift wil doen? :blush: Ik denk persoonlijk dat 't nogal stinkt , en dalijk gaat 't afgeven als je bijv. met natte haren op je kussen ligt. Wordt je wakker met je bijnaam op je wang! Ik zou 't er dan misschien als je 'n beetje creatief bent het erop (laten) borduren/ met stof letters knippen en die erop naaien. Dat laatste is denk ik het snelst !

Njha, …
zou’k toch niet doen hoor…
kan bij het minste mis gaan.
Gewoon naaien of borduren zoals
eerder vermeld…

Succes!

ik heb me topje ooit is bijna helemaal volgekleurd met textielstiften van de v en d ik ben zelf met dat topje wezen zwemmen en alles maar heeft nog nooit afgegeven ik wil me kussensloop er ook mee gaan doen en als me haren nat zijn leg ik er gwn een handdoek overheen als ik het tog niet vertrouw :cold_sweat: maar je moet het zelf weten :wink: