Textiel Verf

Hee, heeft iemand ervaring met textielverf ?
Want ik ben van plan om een shirt te maken, maar zo met die overgangen , je kent het vast wel :grinning: Maar nu is mijn vraag of je die textiel verf in een bak water bv gewoon kunt oplossen om zo die overgangen te verkrijgen of is het alleen voor in de wasmachine ?

Alvast bedankt :d

Ik heb echt geen idee sorry !
Succes ermee ! :heart:

• Beschouw dit maar als een up (:

Haha bedankt ga het gewoon eens proberen :grinning:

Wat voor textielverf bedoel je? Bedoel je echt verf waarmee je op tshirts echt verft. (Ik denk niet dat je dit bedoeld)
Of bedoel je de textielverf die je in een bak water doet of in de wasmachine om een heel kledingstuk één kleur te geven. Deze kan je mee doen wat je wilt… vaak zit hier ook een beschrijving bij hoe je zoiets moet gebruiken. De verf zit in een tin en kan je bij de Kruidvat kopen. Voor een overgang van dit soort verf kan je ook google-en naar ‘tie dye’. Ik denk niet dat je je tshirt wil knopen voordat je hem verft maar misschien kan je zo iets vinden.

van die blikjes die je bij de drogist kun kopen, tinnetjes heten ze geloof ik, kunnen op meerdere manieren dan alleen de wasmashine

Heb gewoon “Dylon” gebruikt van de Kruidvat, gewoon in een bak en zo overgang op een T-shirt gemaakt . Het is niet perfect maar ik hou wel van dat resultaat, dus ja het is zo ook gelukt :grinning: