tevredenheid in je leven

hee meiden,
ik zag dit filmpje , dat stuurde een vriend van mij naar me,
en ik dacht bij mezelf iedereen zo meer tevreden moeten zijn

http://www.dumpert.nl/med…dumpert_feel_good_tv.html

hoe tevreden zijn jullie met je leven?

Ik las je post, en dacht; dat gaat vast weer over die vent zonder armen en benen. Ik word echt doodgegooid met dat filmpje…

Anyway, ik ben heel tevreden.

respect voor hem !

Ik ben erg tevreden heb niets te klagen (:

Mwaah, mn ouders zouden niet zo streng moeten zijn en hij zou gewoon de mijne MOETEN zijn xd
Nah ik ben ook blij op deze manier hoor n.n

Mooi filmpje ^^
Ik ben normaal wel redelijk tevreden :stuck_out_tongue:
Nu zit het even tegen vanwege toetsenweek en ruzie met mn ouders.
Maar ik heb lieve vrienden en een lief vriendje dus ik klaag niet :slightly_smiling_face:

mwah, ik heb niks te klagen en kom ook niets tekort…maar ben toch best wel ongelukkig :frowning_face:

ik ben echt zo blij als een vogel met een frietje

vind het wel een mooi filmpje, echt respect voor hem!

Wat een afgrijselijk Amerikaans filmpje. Ik bedoel, ik vind het knap dat die man er zo mee omgaat; maar ik krijg altijd een beetje de kriebels van mensen die allemaal van dat soort dingen staan te roepen voor zo’n zaal.

Hoe dan ook, ik ben vrij tevreden met mijn leven. Sommige aspecten hadden zeker beter gekund; maar het is niet slecht.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Respect.

ik ben over het algemeen erg tevreden met mijn leven. er zijn natuurlijk verbeterpunten, maarja, die heb je toch altijd

Ik vind hem er eng uitzien, surry :’)

en ik ben niet echt heel tevreden met m’n leven, maarja.

wow. en dan zit ik te zeuren over dat mijn armen ontzettend droog zijn.
die man zou al blij zijn als hij armen had…

Bij mij heeft t zn ups / downs,
maar over het algemeen ben ik best tevreden! (:
Lieve vriendinnen / ouders / broers / zusje!

R.E.P.S.E.C.T +1

Ik vind het heel erg voor hem, maar dat hij het erger heeft dan wij betekent niet dat wij overal maar mee moeten dealen. Sorry, maar dat is mijn mening.

Respect voor die man, en dan klaag ik soms over die kleine dingentjes…

Dat is denk niet wat hij wilt zeggen. Ik denk dat hij bedoelt; hoe hard en erg het leven soms kan zijn, probeer toch het positiefe eruit te halen… al zijn het maar kleine dingentjes. Maar ik respecteer je mening (: