Hi, voor school ben ik onderzoek aan het doen naar de tevredenheid van de app Appie. Zijn er hier mensen die gebruik maken van deze app, en hierover een enquête willen invullen? Alvast bedankt.
Dit zijn de vragen:
ALGEMENE VRAGEN:
1: Geslacht:
□ Man □ Vrouw
2: Leeftijd:
□ Jonger dan 18 □ 18-25 □ 26-40
□ 41-55 □ 56-70 □ Ouder dan 70
3: Opleidingsniveau:
□ Voortgezet onderwijs □ MBO
□ HBO □ Universitair
4: Op welk apparaat maakt u gebruik van Appie?
□ Iphone □ Android □ Laptop/computer □ Tablet
GEBRUIK:
5: Is het internetbereik goed in uw meest bezochte Albert Heijn?
□ Ja □ Nee
6: Hoe vaak maakt u gemiddeld gebruik van de App Appie?
□ Dagelijks □ Wekelijks □ Maandelijks
7: Van welke opties maakt u gebruik?
□ Mijn lijst □ Bonus □ Producten □ Recepten
□ Winkels □ Nieuws □ Wat vind jij? □ Klantenservice
8: Indien u gebruikt maakt van de optie “mijn lijst”, hoe tevreden bent u over de optie?
□ Zeer tevreden □ Tevreden □ Neutraal □ Ontevreden
□ Zeer ontevreden □ N.v.t.
Motiveer uw keuze
9: Indien u gebruikt maakt van de optie ”bonus”, hoe tevreden bent u over de optie?
□ Zeer tevreden □ Tevreden □ Neutraal □ Ontevreden
□ Zeer ontevreden □ N.v.t.
Motiveer uw keuze
10: Indien u gebruikt maakt van de optie “producten”, hoe tevreden bent u over de optie?
□ Zeer tevreden □ Tevreden □ Neutraal □ Ontevreden
□ Zeer ontevreden □ N.v.t.
Motiveer uw keuze
11: Indien u gebruikt maakt van de optie “recepten”, hoe tevreden bent u over de optie?
□ Zeer tevreden □ Tevreden □ Neutraal □ Ontevreden
□ Zeer ontevreden □ N.v.t.
Motiveer uw keuze
12: Indien u gebruikt maakt van de optie “winkels”, hoe tevreden bent u over de optie?
□ Zeer tevreden □ Tevreden □ Neutraal □ Ontevreden
□ Zeer ontevreden □ N.v.t.
Motiveer uw keuze
13: Indien u gebruikt maakt van de optie “nieuws”, hoe tevreden bent u over de optie?
□ Zeer tevreden □ Tevreden □ Neutraal □ Ontevreden
□ Zeer ontevreden □ N.v.t.
Motiveer uw keuze
14: Indien u gebruikt maakt van de optie “wat vind jij?”, hoe tevreden bent u over de optie?
□ Zeer tevreden □ Tevreden □ Neutraal □ Ontevreden
□ Zeer ontevreden □ N.v.t.
Motiveer uw keuze
15: Indien u gebruik maakt van de optie “klantenservice”, hoe tevreden bent u over de optie ?
□ Zeer tevreden □ Tevreden □ Neutraal □ Ontevreden
□ Zeer ontevreden □ N.v.t.
Motiveer uw keuze
16: Wat mist u bij het gebruik van de app?
TOEKOMST:
17: Wat zou u verbeterd willen zien aan Appie?
□ vormgeving
□ gebruiksgemak
□ anders, namelijk
Sinds kort zijn er naast de reguliere aanbiedingen persoonlijke bonusaanbiedingen. Dit houd in dat iedere bonuskaarthouder aanbiedingen op maat ontvangt. Het gaat om routine aankopen van u zelf of producten waarvan de AH verwacht dat u erin geïnteresseerd bent.
18: Wilt u gebruik maken van de functie “Mijn bonus” wanneer deze in de toekomst beschikbaar is?
□ Ja □ Nee
Op dit moment voert de AH een proef uit met het scannen van boodschappen. In plaats van de handscanner kunnen de boodschappen worden gescand met de autofocus-camera van de Iphone of Android toestel.
19: Zou u in de toekomst gebruik maken van deze functie?
□ Ja □ Nee
Op dit moment kunt u als klant via de online website uw boodschappen bestellen en deze thuis laten bezorgen.
In de toekomst kan dit ook via Appie.
20: Zou u hier in de toekomst gebruik van maken?
□ Ja □ Nee