Tevreden met je lichaam?

Hi, GS’ers!
Zijn jullie tevreden met je lichaam? Of is er iets wat je zou willen veranderen?
Daar ben ik wel benieuwd naar!
Liefs,

Nee. Alles dunner. Ik heb overgewicht, dus ik zal er vast wel blij mee zijn als ik op een gezond gewicht zit (:

Ja. Ik ben slank, klein, en mijn lichaam in verhouding.

Als ik íets mocht veranderen zou ik iets minder dunne polsen willen hebben waardoor ik normaal armbanden om kan :’). En mijn ene borstbeen steekt iets uit, maarja dat hoort ook wel weer bij me.

Ik zou wel ietsje voller willen zijn, maar dat neemt niet weg dat ik tevreden ben met hoe ik eruit zie.

Ik ben wel tevreden ja. Alleen zou het wel wat strakker mogen maar daar werk ik ook aan.

Ik ben blij met mijn lichaamsvormen (zandloper figuur) en mijn vrouwelijke vormen, want het is wel in verhouding. Er mogen alleen wel wat kilo’s nog af :’)

Tevreden zou alleen wat meer bil willen hebben, want ben 3kg afgevallen doordat ik ziek was en ik val altijd bij mijn bil af, dus broeken zitten wat losjes.

^ Ik zou zelf eerlijkgezegd juist wat vet willen kwijtraken van m’n bil… Voor de rest ben ik best tevreden over mijn lichaam, alleen ik ga nu nog werken aan een strakker buikje! :’)

Met mijn lichaam wel, ben niet te dik en niet te dun.
Mijn gezichtshuid mag wel beter, die blijft altijd maar onzuiver.

Als er nog 7 kilo vanaf gaat, ben ik tevreden :"D

^veel succes =D

Ja, tegenwoordig ben ik tevreden. Heb ik wel een tijdje over gedaan, maar nu voel ik me goed en ik ben happy :slightly_smiling_face:

nee :frowning_face: dunne buik-oke maar dan megauitstekende heupen :s kleedjes en rokjes gaan niet :frowning_face:

^hoe bedoel je met uitstekende heupen, hoe moet ik dat voor me zien? :blush:

( of stel ik nu een domme vraag? )

Haha, dankje :"D

Nee, absoluut niet.

mag van mij wel nog 4kilootjes af! ben niet helemaal tevreden met mijn bovenbenen en lovehandles