teveel vibrator slecht?

Hoi,

ik heb een vraag, ik gebruik al 1,5 jaar een vibrator. Ik gebruik hem zeker een keer of 4 per week. Nu vroeger kwam ik tijdens seks of voorspel gemakkelijk wel een paar keer klaar (toen zat ik in een relatie). In die 1,5jr ben ik single geweest en heb nu sinds kort weer seks maar nu kom ik niet meer klaar. Kan dit komen omdat ik gewoon de trillingen gewoon ben en niet meer zonder kan?

Dat lijkt mij sterk… ben je niet teveel gefocust op het klaarkomen omdat je het wilt?

Serieus? Dat lijkt me nogal onwerkelijk

Ik geloof eigenlijk wel dat als je je zelf zovaak pleziert met een vibrator, dat je aan een penis niet meer genoeg voldoening hebt…

Nee, lijkt me niet.
Misschien focus je je teveel.

Dit denk ik ook ja.

Misschien ben je meer gewend aan dat ‘‘trilgevoel’’ ipv alleen een penis?

^ Dit denk ik ook ja.

Ja gelijk stoppen met je vibrator, anders word je dinges groen.

Probeer eens om je clitoris ook te stimuleren tijdens de seks. Met je vingers of je vibrator. Kan heel wat helpen :slightly_smiling_face: .

Je raakt waarschijnlijk te gewend aan het klaarkomen of je hebt jezelf een manier van klaarkomen aangeleerd die niet met normale seks na te bootsen is.

Als je vaak een vibrator gebruikt kan je vagina ongevoelig raken. Stond laatst in de Quest of zo.
Maar volgens mij raak je ool gewoon gewend aan het op die manier klaarkomen zoals hierboven al gezegd is (:

ok heel fel bedankt, we zullen hem maar weer aan de kant leggen dan en van het echte werk genieten (: