Teveel seks?

Hello.

Ik heb nu sinds bijna een week een nieuwe vriend, ken hem zo’n twee maanden en we zijn heel graag samen. Hij woont dichtbij mijn werk, dus heb ik daar de afgelopen twee weken ook al zo’n 10 keer geslapen, dit zijn trouwens de enige momenten dat ik hem zie. Hij werkt meestal van zes uur 's ochtends tot vier / vijf uur 's middags en ik werk over het algemeen van vier tot half negen / tien. We zijn dus eigenlijk alleen 's avonds samen.

Nu is het zo, dat als we samen zijn, dat het meestal uitloopt op seks. Of ja, meestal… altijd eigenlijk. Het is nu één keer voorgekomen dat we zijn gaan slapen zonder seks. Nu vroeg ik me dus af of dit normaal is? Alleen al als ik aan hem denk, glibber ik bij wijze van spreken van m’n stoel… :\

Goed, mijn vraag dus; is het normaal om (bijna) elke avond seks te hebben als je samen bent? Dat we heel snel zijn gegaan, dat is mij volledig duidelijk dus dat hoef ik ook niet te horen, want ik heb er totaal geen spijt van. (:

Het voelt voor jou goed toch? Ik vind dat niet veel hoor, jullie zijn net samen en kennen elkaar al langer, dan is het hartstikke leuk om samen te zijn. Er is nog superveel spanning tussen jullie, enjoy! :grinning:

Zolang jij het prettig vindt en je niet gedwongen voelt is er niks mis mee. Trek je niets aan van wat andere mensen denken, zij zijn er toch niet bij?

Als jij er geen problemen mee hebt dan is daar niks mee, meestal hebben ‘nieuwe’ stellen in het begin vaak seks.

Als jij je er prettig bij voelt is het toch prima? Wie bepaald hoeveel seks normaal is, dat is voor iedereen anders. Seks is gezond en zolang je er van kunt genieten is het prima lijkt mij.

De tien keer dat je bij hem hebt geslapen, hoeveel tijd heeft daar tussen gezeten? Zelf vind ik het eigenlijk niet zo raar, jullie vinden elkaar leuk en tsja, dan gebeuren dat soort dingen gewoon. Maar als het echt tien dagen achter elkaar zijn… Zelf zou ik dat dus echt niet kunnen en ook niet eens meer leuk vinden. Ook uit angst dat je dan snel op elkaar uitgekeken bent.

Precies. Althans, nieuwe stellen die al wat ouder en ervarener zijn, meestal hebben hele jonge stelletjes niet in het begin enorm veel seks (:

Persoonlijk vind ik het wel heel vaak en zou bang worden dat seks normaal wordt en dus minder bijzonder. Oei, ik weet dat dit een gevaarlijke uitspraak is haha.

Maar goed, ik heb bijvoorbeeld een vaste relatie van bijna 2 jaar en heb gemiddeld maximaal 1 keer per maand seks. Dit vinden heel veel waarschijnlijk weinig maar hier voel ik mij goed bij. De ander voelt zich goed bij elke week en de ander bij elke dag.

Het is belangrijk dat het voor jullie allebei ‘goed voelt’ en dus ongedwongen in plaats van dat het hoort.

Ik denk dat als je nog maar 2 maanden samen bent dat niet zo raar is.

hehe, ja inderdaad. Een maal per dag vind ik niet eens heel overdreven, veel prille koppels lijken op konijntjes

-

Ik ben 7 maanden samen met mijn vriend en wij hebben eigenlijk nog altijd als we bij elkaar slapen seks, dat kan toch als je een setje bent:) Het verschil is wel dat wij zo’n twee keer per week bij elkaar slapen en dus niet 5 dagen achter elkaar seks hebben ofzo. Op den duur wordt het bij de meeste toch wel minder…of niet haha.

Ik vind het wel normaal, als het bij ons kan dan hebben we seks maar we slapen niet zo vaak bij elkaar though en dus kan het niet altijd.

Dit is heel normaal voor stelletjes die pas net bij elkaar zijn :slightly_smiling_face:.

Al helemaal als je net bij elkaar bent vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch

Nou of het minder wordt weet ik niet hoor haha, mijn vriend en ik wonen nu ongeveer een jaar samen en doen het ook nog bijna iedere dag. Het is voor ons gewoon echt een manier van ontspannen en even alle stress kwijt raken.

leuk toch al die spanning, geniet er gewoon van.

Huh, je opende toch vorige week een topic dat je na een relatie van 3 jaar (ofzo) langdurig vreemd was gegaan met deze jongen? Ik dacht dat je had besloten het rustig aan te doen en niet meteen over te stappen op deze jongen… Maar okee dat moet je zelf weten.

Als jij je er fijn bij voelt zou ik er gewoon mee door gaan.