Teveel met jongens omgaan

Beste meiden,
Ik ben zo in de war de laatste tijd. Ik had altijd heel veel vrienden en vriendinnen maar het lijken steeds meer vrienden te worden. Ik ga echt steeds meer met jongens om en me oude vrienden noemen me gewoon slet enzo, dit slaat natuurljk helemaal nergens op aangezien ik gewoon nog maagd ben & geen vieze dingen met mijn jongensvrienden doe. Wel ziet het er steeds meer naar uit jongens op meer uit ben dan ik zelf. & dat vind ik zo jammer & ik weet niet wat ik hier mee aan moet. Met al die jongens-vrienden. Ik wil zo graag gewoon nog met ze omgaan enzo maar ik wil absoluut niet dat mensen gaan denken dat ik een of ander sletje ben, want dat ben ik juist helemaal niet. Ik hoop dat jullie wat advies/tips voor me hebbenđŸ˜Ș.
Xx me.

als jouw “vrienden” je een slet noemen, dan weet je al dat het geen echte vrienden zijn. ik ga ook bijna met alleen maar jongens om en er zullen altijd wel mensen zijn die denken dat je een slet bent, maar dit moet je gewoon negeren.
sommigen mensen begrijpen nou eenmaal niet dat het als meisje mogelijk is bevriend te zijn met een jongen zonder een relatie te hebben of seks mee te hebben.
als jij je goed voelt bij je vrienden is er niemand die jou kan vertellen dat het niet mag of dat het niet goed is.
Als jij denkt dat je vrienden op meer uit zijn en ze doen een poging om iets te doen, wijs ze dan gewoon vriendelijk af en zeg dat je niet meer wilt dan een vriendschap. alleen echte vrienden zullen dit begrijpen. je moet geen dingen doen waar je zelf niet achter staat.