Hee!
Ik let gewoon een beetje op mijn lijn, niet om af te vallen ofzo, maar ik pak wel eens meer fruit als ik honger heb ofzo, is dat erg? En hoeveel fruit mag je per dag?
Maar in fruit zit toch andere suikers ofzo?
Wel eens gelezen hihi,
fruitariers eten alleen maar fruit en die leven ook nog.
Bestaat dat ook al…
Je wilt niet weten wat er allemaal bestaat.
In fruit zitten suikers ja, maar die zijn nog altijd beter dan die geraffineerde suikers die in onze alledaagse producten zitten.
Je zal er niet dood aan gaan maar echt goed is het ook weer niet.
Advies van het voedingscentrum is 2 stuks fruit per dag. Dus ik zou gewoon proberen je daar een beetje aan te houden. Er zijn genoeg andere dingen die gezond zijn als je honger hebt, en dan kun je ook meer variëren, wat weer beter voor je is.
Ik denk niet dat het erg is om meer dan 2 stuks fruit te eten. Ik zou het alleen wel een beetje afwisselen van fruitsoorten.
Fruit is altijd nog gezonder dan snoep en koek.
Je zult er heus niet dood aan gaan, maar je moet wel gevarieerd eten.
2 stuks fruit per dag is voldoende.
Sommige vruchten bevatten veel zuren, en die zijn dus niet zo goed voor je tanden.
Ik eet sws 5 stuks fruit per dag en leef ook nog :’)
het is absoluut goed om fruit te eten, ongeveer 2 per dag.
maar het is niet goed om teveel fruit te eten, er zitten namelijk suikers in waar je ook veel van kan aankomen.
Ik houud van fruit
Ik eet ook echt teveel fruit, volgens mij niks slechts aan
Sommige zuren zijn niet altijd even goed voor de tanden.
Teveel banaan is teveel zetmeel, dus val je niet van af.
En je moet gewoon uit de schijf van vijf blijven eten.
Ik eet vaak ook 4 stukken fruit per dag en ik leef nog haha.
I hope so.
Een paar stukken fruit is idd echt niet erg, maar let op dat als je te weinig kcal per dag binnen krijgt je juist aan kunt komen, of sneller aankomt wanneer je wel eens ongezond eet.
Zorg dus altijd dat je je basis maaltijden binnen krijgt, iig ontbijt, lunch en avondeten, en dan dus 3 tussendoortjes, en die tussendoortjes kunnen best fruit zijn. Probeer er ook genoeg bij te drinken trouwens
Kun je van fruit dik worden dan?