Teveel foundation?

Ik heb de laatste dagen best veel foundation op mijn gezicht gedaan, party’s etc…
maar mijn huid voelt nu heel raar aan… alles wat ik opsmeer van reiningslotion ofzo prikt heeel erg, ook vette dagcreme prikt heel erg… ik heb geen idee of het nu is van teveel foundation… of iets anders? Heeft iemand ervaring met dit soort dingen gehad? en wat je eventueel zou kunnen doen om weer een egale huid te krijgen, want het lijkt alsof me porieen verstopt zitten ofzo ik heb echt geen idee hoe ik het precies moet uitleggen… lol.
Iemand?

misschien verbrand ofzo …
geewoon even een paar dagen er niets op doen?

je huid later rusten , of een plotselinge allergische reactie voor een bepaald bestanddeel van die crème en make-up , kan komen om dat je je gezict niet goed schoon maakt, helaas ik weet niet of je er dan nog van af komt …

Verbrand niet… allergie denk ik ook niet…

up

Had ik ook maar ik weet niet waardoor. Volgens mij was het agressief garnier + foundation (maar ik draag soms, en dan weinig) + zon…
Ik heb er toen Crème Bioforce opgedaan. Dat hielp heel goed. (Gewoon bij etos enzo wel te krijgen)

upp.

Heb je je foundation er 's avonds wel afgehaald? Wat voor foundation heb je gebruikt?

Ja ik heb het eraf gehaald elke avond, gewoon van maybeline, daarna gezicht gewoon gewassen en dan met vichy reiningslotion erop…

heb je die reinigingslotion er ook afgehaald? :stuck_out_tongue:

zuurstof tekort ? xD

je huid goed schoonmaken en er daarna voorlopig maar afblijven?