teveel bellen door dwang

door mijn dwang heb ik een beetje teveel gebelt naar een jongen die ik niet meer mocht spreken van mn ouders( 100 x per dag) ik ben superbang voor de aankomende rekening

what to do?

Kun je nu weinig meer aan doen. De rekening in ieder geval zelf betalen

Gebeurd is gebeurd. Maar hou rekening dat je de volgende keer minder belt of gebruik volgende keer Skype!

Oeps, niet zo handig. Als de rekening komt kan je aangeven dat je zelf de rekening betaalt. Je kan het opbiechten voor de rekening komt of de confrontatie afwachten dat je ouders ermee komen.

Misschien je ouders vast inlichten?
Die horen het denk ik liever van jou dan dat ze een hartaanval krijgen bij het zien van de rekening.

Je kan voor de volgende keer ook viber, of een andere app downloaden waar je gratis mee kan bellen (als je internet hebt)
kost niets en niemand komt er achter :bowing_man:

100x per dag?! En nam hij dan ook elke keer op? Jeetje mina zeg :stuck_out_tongue:
Als hij niet opneemt en je luistert geen voicemail, dan kost het niets he.

wat is precies ‘je dwang?’

Er vanuitgaande dat je 8 uur slaapt en elke keer maximaal 1 minuut belt zouden jullie elkaar na elke 8 minuten bellen. Lijkt me niet heel realistisch.

Heeft hij ook echt opgenomen? Anders kost het je namelijk niets.

Dacht ik ook al :’)

Tja, wanneer we daarop gaan reageren komen er meestal reacties van “Daar vraag ik toch niet om?” “Dat weet ik ook wel” “Ugh”

Ik ken iemands ‘dwang’ als een dwangstoornis, maar ik heb er nog nooit van gehoord dat iemand door een dwangstoornis 100x per dag iemand gaat bellen. Of bedoel je drang, als in sterke neiging om iets te doen?
Anyways, ik zou het inderdaad ook aan je ouders opbiechten. En er mee stoppen want dit lijkt me ook voor die jongen heel vervelend.