Test Topic

Dit is een Topic waar ik al mijn Testjes Plaats, Reacties of suggesties voor testmateriaal zijn altijd welkom! :slightly_smiling_face:
xoxo

Test.

Infinite Colour [Rimmel London]
Prijs 9.99
Inhoud 8 ml

Geur Het is een geurloze lipgloss
Goedje Een vrij dikke lipgloss, het doorzichtige gedeelte is wel heel dun!
Aanbrengen Eerst moet ik de dikke lipgloss aanbrengen en een beetje laten drogen, daarna moet ik het doorzichtige glossje er overheen doen!
Resultaat Deze gloss blijft echt mega lang zitten! Superfijn!

Opmerkingen
Het enige nadeel is dat als je pech hebt de gloss na een tijdje veranderd in kleine schilfertjes. Dat is een minpunt

Cijfer 7,9

http://www.kisskosmetics.co.uk/Brands/Promoboxs/Brands/Rimmel/Infinite-Colour.gif

Als je dit wil gaan doen, wordt dan lid van cosmopinie.nl!
Dit is een soort gelijke site, met superveel producten & de meningen van anderen dus zijn reviews meer waard (naar mijn mening dan).

kunnen wij je ook vragen of je iets wil testen?

anti-pluis van gliz kur :grinning:

Bedoel je de shampoo of het serum?
Dat heet toch anti frizz of niet? Dan kan ik heb namelijk kopen en testen ;]
xoxo

[nohtml][b][message=4126524,noline]Gnomelie schreef op 24 September 2009 @ 22:20[/message]:[/b] Als je dit wil gaan doen, wordt dan lid van cosmopinie.nl! Dit is een soort gelijke site, met superveel producten & de meningen van anderen dus zijn reviews meer waard (naar mijn mening dan).[/nohtml]
Ik ben het hier mee eens. Er is een hele site gemaakt voor reviews dus het lijkt me handiger om je producten daar te testen en niet hier daarvoor een topic aanmaken.

Perfect Eyes Eyeshadow [Manhattan]
Prijs 6,99

Geur Geurloos
Goedje Het is een gewone poederoogschaduw
Aanbrengen Het aanbrengen gaat slecht met een droog kwastje, met een vochtig kwastje word het wel een mooie oogschaduw
Resultaat De twee donkere kleuren geven een mooi resultaat maar de lichtere kleur niet.

Cijfer 7,3

http://www.mybeautycase.de/prev/256x256/images/products_cinderella/Lidschatten/Perfect-Eyes-Eyeshadow-bronze-effects-12W22F92T.jpg

http://i272.photobucket.com/albums/jj190/visualinsanity_mad/_MG_2756.jpg

Dior Jazzclub palet 01 Smokey Jazz

De liner: Is eigelijk een cake liner. Blijft goed zitten, maar is niet veegvast ofzo. Is wel lastig aan te brengen met het schuine kwastje dat erbij zit…
Deze ruikt wel niet zo lekker.

De browpowder: te donker voor mij, maar als ik hem licht aan breng is hij echt prachtig! Blijft ook heel mooi zitten!

De eerste oogschaduw: Heel erg mooi donker. Het heeft een mooie paars grijze kleur en staat echt heel mooi bij de andere kleuren!

De 2e oogschaduw: Deze lijkt heel erg veel op de MAC Henna (BBR collection), maar deze is gouder zeg maar. Deze is echt mooi in combinatie met de 1e, wat je niet echt zou zeggen misschien…!

De 3e oogschaduw is een hele mooie zilvere die ook heel mooi is met de 1e, maar ook heel mooi alleen en zonder andere dingen…

De 4e oogschaduw is een highlighter die heel mooi shimmery is. ECHT ABSOLUUT SUBTIEL.

Ik ben er echt fan van en de kwaliteit is echt super! Ik was een keer oogschaduwbasis vergeten maar de kleuren zaten er nog heeel erg mooi op na een avondje stappen! Echt niet normaal!

Je kunt ze allemaal aanbrengen met de bijgekomen applicators maar ik gebruik de kwastjes van Beauty essentials van het Kruidvat. Die kosten maar 0.99 cent

Cijfer: 10/10

Kunnen jullie er een foto bij zetten van het resultaat? ^^

Ik heb deze met lichtgroen, donkergroen en grijs, met glitters.

Allround Concealer [Catrice]
Prijs 3,50
Inhoud 6 gr.

Geur Geen Geur
Goedje Het voelt gewoon als een crèmpje
Aanbrengen Je hebt veel nodig en aangezien er weinig inhoud is doe je er niet lang mee
Resultaat Je ziet wel een beetje verschil maar het is niet echt een goede concealer

Opmerkingen
De huidskleuren = Om onzuiverheden te verwijderen
Roze = Donkere cirkels weg te werken
Groen = Neutraliseert rode plekjes

Als je een goede concealer wilt is dit niet bepaalt de ideale keuze. Voor beginners is hij OK.

Cijfer 5,9

http://www.cosmopinie.nl/files/products/628/allrconceal.jpg

O , sorry :stuck_out_tongue:

Ik weet niet hoe het echt heet xD
Alleen dat er een anti pluis serum is van Gliz Kur
in de kruidvat :stuck_out_tongue:

hahaa okee ik vind het wel ;d

Gliss Kurt valt overal te kopen hoor. Bedoel je btw: oil nutritive spray of deep repair anti klit spray ?

Maar als je serieus veel producten wil gaan testen, wordt dan pleaaaase lid van cosmopinie. Dan hebben namelijk veel meer mensen eraan dat dat je het hier op girlscene zet.