test of hij je leuk vind...

hier zijn een paar aanwijzingen om te kijken of ie je leuk vind:

Aanwijzing #1
Als hij je leuk vindt, introduceert hij je bij zijn huisgenoten.
Als hij van je houdt, introduceert hij je bij al zijn vrienden en familie.

Aanwijzing #2
Als hij je leuk vindt, nodigt hij je uit voor een feestje volgend weekend.
Als hij van je houdt, nodigt hij je uit voor de bruiloft van zijn zus volgend jaar.

Aanwijzing #3
Als hij je leuk vindt, brengt hij je kippensoep als je griep hebt.
Als hij van je houdt, zorgt hij helemaal voor je en voert hij je de kippensoep als je griep hebt.

Aanwijzing #4
Als hij je leuk vindt, biedt hij aan op je hond of kat te passen als je buiten de stad bent.
Als hij van je houdt, biedt hij aan op de hond of kat van je zus te passen als zij buiten de stad is.

Aanwijzing #5
Als hij je leuk vindt, herinnert hij zich jouw favo wijn en neem hij dat mee als hij naar je toe komt.
Als hij van je houdt, propt hij zijn eigen koelkast helemaal vol met alle hapjes en drankjes waar jij dol op bent.

Aanwijzing #6
Als hij je leuk vindt, vindt hij het niet erg als je een paar persoonlijke spulletjes in zijn huis achterlaat.
Als hij van je houdt, biedt hij aan een deel van zijn kast voor je leeg te ruimen.

Aanwijzing #7
Als hij je leuk vindt, gaat hij af en toe akkoord een chick flick met je te kijken.
Als hij van je houdt, gaat hij akkoord met vier chick flicks op een rij zonder er op te staan dat de volgende vier actiefilms zijn.

Aanwijzing #8
Als hij je leuk vindt, belt hij je wanneer hij weg is om te vragen of jij hem van het vliegveld kan halen.
Als hij van je houdt, belt hij je wanneer hij weg is gewoon om je stem te kunnen horen.

Aanwijzing #9
Als hij je leuk vindt, geeft hij je een doos bonbons op Valentijnsdag.
Als hij van je houdt, geeft hij je een doos met je favoriete, zeer moeilijk te verkrijgen speciale bonbons op Valentijnsdag.

Aanwijzing #10
Als hij je leuk vindt, wacht hij geduldig wanneer jij verschillende paren hippe schoenen past die je toch niet kunt betalen.
Als hij van je houdt, gaat hij terug naar de winkel en verrast hij jou met het meest hippe paar schoenen die je hebt gepast.

Aanwijzing #11
Als hij je leuk vindt, geeft hij je een bos bloemen op je verjaardag.
Als hij van je houdt, geeft hij ook je moeder een bos bloemen op jouw verjaardag.

Aanwijzing #12
Als hij je leuk vindt, vertelt hij je dat je er, ondanks alles, mooi uit ziet.
Als hij van je houdt, vindt hij ook echt dat je er, ondanks alles, mooi uit ziet.

laat ff weten wat het is geworden…? :slightly_smiling_face:

Dan heb je toch wel een heel attente jongen…

Ik vind dit bestwel onzin, van iemand houden kan ook op een andere manier,
zonder op de honden en katten van je zus te moeten passen enz.

Beetje overdreven.
Volgens dit ding vind mn vriendje me niet leuk :’)

Ik zou er eng van worden als mijn vriendje zo zou zijn.

10 van de 12 doet ie wel eens, maar niet standaard :’)

ik zou helemaal gek worden als een jongen op deze manier mij ‘leuk’ zou vinden of van mij zou ‘houden’.

nee bedankt, ik sla een rondje over denk ik …

Als ik dit lijstje met mijn vriendje moest vergelijken zou hij me minder dan leuk vinden.
Gelukkig is mijn vriend klunzig en lomp. Nee hij is ook wel lief hoor. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Gelukkig is mijn vriendje niet zo =)

Ik weet wel zeker dat mijn vriendje me leuk vind, maar dat heeft dus echt totaaaaaal niks met deze test te maken hoor :x

nee het slaat idd helmaal nergens op
niet te serieus nemen hoor!;0
Laat dit toch maar niet je relatie verpesten…
t is gewoon een beetje onzin
moet kunnen;)

Haha,dan zoek je naar de perfecte jongen,dat wordt bijna eng.

Oftewel, als hij van je houdt loopt hij als een hondje achter je aan
No thanks :’)

Aanwijzing #4
Als hij je leuk vindt, biedt hij aan op je hond of kat te passen als je buiten de stad bent.
Als hij van je houdt, biedt hij aan op de hond of kat van je zus te passen als zij buiten de stad is.

Uh dus dan vind die je zus ook leuk of hoe zie ik het nou?
Want het is precies 't zelfde als het eerste , maar dan voor Je zus? :confused:

haha zo zijn de jongens die ik ken, helemaal niet! ook niet bij meisjes die ze leuek vinden, ze zijn meer… “gamers”

Deze test is best raar, en die voorbeelden met je zus en die hond & kat is gewoon belachelijk. Ik weet 100% zeker dat mijn vriendje me leuk vindt/van mij houdt, en sommige dingen herken ik wel in hem, maar als een jongen al deze punten goed ‘scoort’ op de vragenlijst, vind ik het toch wel een beetje overdreven worden.