Test: Dream Matte Mouse. [Maybelline]

Haai Girls, Ik doe ook een aantal Testjes en zet de resultaten op Girlscene, als je wilt dat ik een product test. Laat dan ff een reactie achter!

Dream Matte Mouse [Maybelline New York]
Prijs 13,50
Inhoud 18 ml

Geur Het is vrijwel geurloos, dus geen vervelende luchtjes op je gezicht!
Goedje Het voelt echt als een moes, als je er op drukt voelt het als een sponsje
Aanbrengen Aanbrengen is heel makkelijk, en je hebt niet veel nodig, je doet er dus lang mee
Resultaat Duidelijk een egalere Huid! Haalt niet alleen de onzuiverheden weg maar ook de rode vlekjes of plekjes, Helpt ook perfect tegen wallen (werkt nog beter tegen wallen in combinatie met een concealer)

Opmerkingen:
Je moet bij dit product goed opletten dat je de goede kleur koopt, die bij je huidskleur matched. Ik heb namelijk al een keer de verkeerde gekocht, Zonde van het geld toch?

Cijfer 8,3

http://www.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/3e/9/AAAAAr3XH-QAAAAAAD6c1A.jpg

Test die nieuwe gekke roller foundation maar, volgens mij van L’oreal? Maar weet het niet zeker. :grinning_face_with_smiling_eyes: Daar ben ik wel benieuwd naar!

Hoezo doe je dat eigenlijk?

Oja, zou je niet beter alles in 1 topic kunnen doen?
Anders wordt het zo vol. Wat het al is, maar goed, nog voller :smurf:

gege vind ik leuk ^^
Maybe wel een goed plan! Die topic! :slightly_smiling_face:
Thnx

xoxo

wel handig, maar je zou het ook op www.cosmopinie.nl kunnen zetten.
Daar is die site namelijk voor bedoeld ^^
maar leuk dat je het test, ik zou ook graag iets over die roller willen weten
van l’oreal xd
maar leuk dat je dat doet :slightly_smiling_face:

Thanks, maar weet jij hoe je een topic moet maken, of kan dat niet ? ^^
Ik kan het maar niet vinden x)
xxxx

gewoon alles hier in deze topic plaatsen ^^ en dan bij elke test die je doet, je begin post aanpassen (de nieuwe test bij de rest van de tests zetten)
dat kunnen de mensen dan die ook testjes gaan doen hier ook plaatsen en ook hun post aanpassen (of jij zet bijv. alle tests in de begin post)

als ik poep praat moet je maar zeggen want ik heb soms van die vage buien

Dat is dus echt kutspul, je ziet het alleen maar beter.

Oh ik vind het wel fijn spul en het werkt bij mij echt supergoed dus…
Maar iedereen een eigen mening !
xoxo

bij mij werkt het ook goed, maar je ziet best snel droge plekjes. En het is ook een vervelende substantie vind ik, je veegt het snel weg zeg maar als je geen finishing powder eroverheen doet.

ik gebruik die altijd en ik vind m heel fijn (:

ik gebruik 'm elke dag en idd hij dekt alles.
is echt geweldig! maar ik werk 'm wel graag bij om de 5 uur. Hij verstopt ook je porieën niet want ik heb nogal snel puistjes en met deze hebk er geen last van.
wel goed oppassen als je je voorhoofd ook doet, ( ik heb pony dusja) want dan kan het soms in je wenkbrauwen komen en das geen zicht dus let erop bij het smeren. Ook wel jammer dat hij redelijk duur is ( 16 euro hier…)

Mijn moeder heeft die xD Gebruik hem soms op rode plekjes ofzo. Maar ik vind hem niet echt goed dekken eigenlijk