TessiexB-brave fanclub

Haaaaaaay meisjes!

Omdat we de laatste tijd bezoek hebben van Tessie en wat andere nieuwe members(hoogstwaarschijnlijk delen deze members hun IP-adres) , die vrij vervelend zijn en ook hele gezellige topics aanmaken over onder andere de Hillary Clinton van ons forum, dacht ik… ZE HEBBEN VAST WEL FANS!

Dus ben jij net als ik een verschrikkelijke fan van Tessie en haar andere maatjes… DAN IS DIT HET TOPIC VOOR JOU.

Ohja, het valt me ook op dat Tessie een obsessie heeft met de naam Karima… en de naam Karima is best schaars op dit forum behalve de ene legendarische Karima… Hmmm

Hier kunnen jullie praten over onze nieuwe celebs :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

(moderators, neem dit topic niet te serieus alsjeblieft)

Wtfffff​:joy::joy::joy:

ik voel me cool heb een eigen fanclub😎

Even terugdenken aan Karima <3

dubbel

Tessie LUV :bowing_man: , je weet toch
Sws beter dan ons haattopic :roll_eyes:

Sorry, maar dit is echt heel kinderachtig.

Sorry, maar wel mee eens.

Fout, het was een gele Ikea schaar.

Hahah😂 ik heb precies diezelfde schaar thuis zitten (even voor de duidelijkheid ik ben Karima NIET hoor)

Idd sorry, maar ben het hier ook mee eens. Deze ‘troll’ vind het leuk dat jullie haar aandacht geven en zal dus ook lekker doorgaan met trollen omdat jullie haar aandacht blijven geven. Gewoon geen aandacht meer aan besteden, dan houd ze vanzelf wel een keer op, lol is er voor haar dan snel weer vanaf.

Lol ik heb haters

Op deze manier ben je geen haar beter dan haar. Je doet precies hetzelfde, alleen doe je het met zo’n dosis sarcasme dat ze het niet snapt. Dat er topic over me werd aangemaakt omdat ik iemand terecht heb gewezen maakte me echt ontzettend boos. Maar daarom vind ik het des te kinderachtiger dat je hetzelfde doet.

Mensen, wie vind B-brave nou ook zo geweldig!!:heart:

Te fucking kinderachtig en sneu voor woorden dit

Dit lijkt me een beetje verkeerde aandacht… je maakt het zo alleen maar leuk voor trollen :cold_sweat: