tessarocksyou fotografie

dat is een tijd geleden iedereen!
ik heb een nieuwe camera gekocht!
eentje van canon, dus dat lijkt me een goede ookal is hij digitaal, je moet ergens mee beginnen toch :wink:
ik heb goed over jullie comments nagedacht, en de foto’s vond ik idd leuk, maar wel nietszeggend. dus ik pak de draad weer op binnenkort, en jullie kunnen wat nieuwe foto’s verwachten! hoewel dat met het weer en school nog even kan duren… laat me weten of je benieuwd bent anders plaats ik voor niks!
xxx

Knap! voor foto’s met de telefoon .

Ik ben wel benieuwd!
De ideeën zijn er denk ik wel, dus met een goede camera worden ze nog beter :slightly_smiling_face:.

Ik vind je foto’s niet zo maar dat is mijn mening, voor een telefoon zijn het wel mooie foto’s dan.

Ik vind het eigenlijk totaal geen mooie foto’s , de bewerking/de kleuren spreek(t)(en) mij helemaal niet aan.

agh ja, ik laat wel wat zien:
deze kan je bijvoorbeeld zien als ‘gevangen wereld’ ofzo iets dergelijks:

http://i46.tinypic.com/2yzk36h.jpg

die andere foto’s zijn ook wel al een tijdje geleden … :wink:

grappig eigenlijk hoe meningen zo uit elkaar kunnen lopen =)

die met die wereldbol vind ik wel mooi!

de rest spreekt me niet heel erg aan,
maar blijf doorgaan met fotograferen! (:

jaa, dat vind ik achteraf zelf ook!, maar dat is ook wel al weer een paar maanden geleden. maar dat is goed nieuws, dat betekent dat iniedergeval één iemand ze beter vind worden xD

Die foto van je wereldbol is zeker vooruit gang! Leuk schaduwspel, daar houd ik wel van (:

Veder vindt ik het veder niet spannend, ookal ben ik benieuwt hoe de foto’s eruit zagen als je ze met een “goede” camera had gemaakt!
Dan zouden denk ik wat meer mensen zeggen dat ze leuk waren!
Overigens vindt ik die ene met dat hartje op je wang en die zonnestralen toch wel erg gezellig haha.

upje…

Ik vind het altijd jammer dat beginnende fotografen hun naam op de foto zet. Niet gemeen bedoelt, maar er is eigenlijk vrij weinig waardevols wat ergens gebruikt zou kunnen worden.
Ik vind verder je foto’s een beetje overbewerkt

tip had ik al eerder gekregen, zie mijn laatste foto ik ben er al mee gestopt :wink:
idd vrij wannabe heh ?:stuck_out_tongue_winking_eye:
hierbij zeg ik ook trouwens om niet teveel naar mijn allereerste te kijken!

je bent wel echt creatief! leuke ideeen vind ik dan.

deze foto vond ik trouwens ook wel interessant, ik heb hem vrijwel onbewerkt gelaten om dat ik het effecht eigenlijk al goed vond. wat vinden jullie? het is trouwens een glazen engeltje, als je goed kijkt.

foto was ineens weg ;S, zeker iets mis gegaan

Ik zie er eigenlijk niks in, hij is vrij wazig. Miss had je beter kunnen scherpstellen?

ja, ik moet ook nog een beetje kijken hoe de camera in elkaar zit enzo

http://i47.tinypic.com/2ep7q1i.jpg

upje