Terugzoenen

Is het jou wel eens gebeurd dat iemand je niet terug zoende? En hoe reageerde je toen dan?
Zelf heb ik nog niet gezoend, vind ik niet erg, maar als ik iemand leuk vind houd het me toch wel bezig. Dan wil ik het wel, maar de angst dat hij me niet terug zal zoenen is dan toch te groot.

nee, nog nooit. Maar zoiets voel je wel aan lijkt mij. Er gaat dan wel zo’n sfeertje hangen (als het tenminste serieus is).

Heb het wel 1 keer andersom gehad, maar dat was ook echt een sukkel die ik net één avond kende x’]

Nog nooit gebeurd :stuck_out_tongue:

Je merkt het wel als hij het wilt.

Haha, ik heb al gehad dat die z’n wang draaide naar me :’) Maar ik deed gewoon alsof het niet gebeurt was (:

Ik heb dat nog nooit gehad, lijkt me echt enorm shit als het wel gebeurd.

Hahaha wel eens in een disco andersom, van die jongens die tegen je aanschuren, je omdraaien en je dan met zo’n schuin hoofd en een blik ‘IK GA JE ZOENEN’ aankijken, het leukste is dan om om te draaien en weg te lopen, maar dat vind ik meestal toch een beetje lullig.

Ik heb een onwijs lekker ding, die ik laatst weer tegenkwam, ken m van de basisschool, mn wang aangeboden toen hij me wilde zoenen. Dit omdat ik een vriend heb, al 6 jaar.
Maarr, daarentegen, heb ik nog wel steeds contact met hem <3

upppp haha

haha oke, het gebeurd dus vaker dat meisjes jongens afwijzen?

ja, volgens mij wel XD

Nee, andersom wel ;p.

Niemand heeft dat bij mij ooit gedaan, maar andersom wel inderdaad. Mijn wang naar hem toegekeerd. Alleen ging hij toen mijn nek zoenen… Sommigen nemen met nee geen genoegen.

Nou, dan moet ik er maar gewoon voor gaan de volgende keer als het zo ver komt! Ik ben ook zo’n tut wat dat betreft

n jongen heeft mij nooit afgewezen, maarja ik ga dan ook niet zomaar een jongen zoenen, meestal begin je toch tegelijk:p

Ik heb blijkbaar mijn vriend ooit per ongeluk afgewezen. We hadden toen nog niks, maar we waren al wel “bezig.” We zaten samen in het zwembad en hij probeerde me te zoenen, maar ik trok elke keer mijn hoofd weg.

Ik weet wel hoe het voelt als je niet teruggezoend wordt, want soms als mijn vriend boos is of ik boos ben en de ander probeert diegene te zoenen, houdt diegene zijn of haar lippen stijf op elkaar. Dat voel je heus wel, er zit geen tederheid in.

haha nee het is ook niet dat ik vrijdag denk: Zo! Jou ga ik opeens op je bek pakken!
En ik vind momenteel ook niemand leuk, maar als ik weer iemand leuk vind…

Als je vanuit het niets een random iemand op z’n bek pakt, maak je de kans dat je niet terug gezoend wordt wel groter voor jezelf haha. Maar meestal merk je het toch wel aan de sfeer.

Andersom heb ik het heeeel vaak gehad haha.

Alleen met m’n ex toen we nog wel hadden, als één van ons dan boos of geïrriteerd was zoende hij of ik niet terug.

Nee nooit gehad. Wel dat IK mijn hoofd wegdraaide bij jongens :stuck_out_tongue: Met uitgaan ofzo… En heb echt een hekel aan dat ordinair openbaar zoenen in discotheken met onbekenden.

nooit gehad

maar omdat je waarschijnlijk toch eerst een kus geeft dan pas je mond open doet en gaat tongen bijv

zou je gewoon al draait iemand zn hoofd weg kusje op de wang kunnen geve:P