terugkrijgen

ik heb een jaar lang een vriend gehad, maar na een hele erge ruzie [die ik veroorzaakte, ik heb echt iets doms gedaan] ging het uit. Nu wil ik iets met hem doen, of iets aan hem geven of wat dan ook, maar het in ieder geval goed maken op een speciale manier. Iemand tips?

Wat heb je precies gedaan? Als je vreemd bent gegaan is er (lijkt mij) weinig kans dat het goed komt.

Ik weet niet wat je hebt gedaan, dus weet ik ook niet hoe je het kunt goedmaken.
Met een cadeau geven of iets, kom je denk ik niet ver.

licht eraan wat je hebt gedaan… tja inderdaad als je bent vreemd gegaan of iets zou ik het ook weinig kans geven en het maar laten. Anders kun je hem misschien een mail of een brief schrijven over hoe je je voelt. Met een cadeau geven kom je niet ver dat is dan omkopen gewoon met hem praten en als hij niet wil zet je je verhaal op papier en als hij dan nog niet wil het laten voor wat het is en verder gaan hoe moeilijk het ook is.

ik heb precies hetzelfde!
alleen is het al 4 maanden uit, en heb ik met 2 andere jongens en 1 meisje gezoend. daardoor twijfelt hij nu.
ik ben nu bezig met bewijzen dat ik écht van hém hou,
-ik heb honderden madeliefjes geplukt, en zo neer gelegt dat er staat:
IK HOU VAN MATTHIJS
-ik heb in een boom een hart gekerft, met daarin MATTHIJS
-ik heb de hele straat vol gekladdert met stoepkrijt met lieve dingen
-ik heb het met watervaste stift op mn hoofd geschreven dat ik van hem hou.
en verder moet ik nog bedenken hoe ik het hem duidelijk ga maken.
ik maak overal foto’s van, en deze stuur ik hem op.
(hij woont 200 km verder weg)

misschien kun je hetzelfde proberen?

waarom schrijg je met watervaste stift op je voorhoofd als je er alleen een foto van gaat maken en gaat opsturen…
ik neem aan dat je na de foto het niet meer op je hoofd nodig hebtxd