Terugdenken aan verleden

Ik mis mijn tijden van dat ik onder de 20 was , ook al gaat/is het nu beter met mij.

Hoe komt dit toch?

Dit heb ik ook, ik mis een bepaalde tijd uit mijn leven,
Terwijl het in die tijd juist erg slecht met me ging…

Ik heb geen idee waarom.

Same here…

Fuck, door dit topic begin ik ineens weer te huilen…
Ik wou dat ik terug kon… :’(

:hugs:

Bwah same here…
Al heb ik af en toe zo van die graftijden gehad, ik wil het gewoon opnieuw maar dan (misschien) anders beleven.
Tijd gaat écht veel te snel :’)

Ja tijd gaat zo snel :frowning_face:

Ik ben zoooo bang om 17 te worden. Ik ben nu 16. Ouder worden schrikt me echt zo af. Niet omdat ik vroeger mis, maar omdat ik het gevoel heb dat ik nog niet genoeg gedaan heb. Alsof ik deze 16 jaar heb verspild.

Dat heb ik ook. Ik ben nu 18, en ik wil er niet aan denken dat ik richting de 20 ga D: .

Dat heb ik ook, ik word binnenkort 16, maar de afgelopen 2 jaar heb ik gewoon echt niks gedaan,
En daardoor voel ik me ook gewoon nog echt 14 (beetje raar uit te leggen), en als mensen dan zeggen van dat ik alweer 16 word heb ik echt zoiets van, maar dat wil ik helemaal niet…

Mijn ergste angst is oud worden… Alles word vele malen ingewikkelder je krijgt meer plichten moet aan meer mensen verantwoording afleggen. Je bent niet meer jong… Vooral het idee als je de 25 ong. passeert. Mensen verwachten dat je een serieuze relatie gaat beginnen, samen wonen, baby, trouwen etc. Als ik daaraan denk word ik al duizelig en ga bijna hyperventileren.

Dat heb ik ook heel erg. Iedereen zegt dat dit de leukste tijd van je leven moet zijn, nou, dan heb ik die tijd verpest.

Dit heb ik ook. Vandaar de forever young plaatjes op mijn profiel. :"D

Deze is ook mooi

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m81zwwm5pg1qdfpiro1_400.jpg

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m7zrnzKKhF1qdfpiro1_400.jpg

ik mis childwood als kleine kind
geen gevaar lekker actief veel nieuwe dingen onderdekken
nieuwe vrienden maken tegen mensen aan praten
gewoon weer kind zijn

Ik vind het niet erg om ouder te worden :’). Ik denk met plezier terug aan de afgelopen 20 jaar, maar ik ben ook benieuwd wat de komende jaren mij gaan brengen!

ik had voor dit jaar altijd dat ik niet ouder wilde worden, maar ik ben zoveel gegroeid, vooral geestelijk, de afgelopen nou anderhalf jaar ongeveer, nu kan het wel. al zou ik voor alle goud van de wereld terug willen. of bepaalde personen terugkrijgen, dat mag ook.

En ik ook. Het was veel en veel leuker in mijn kindertijd, toen ik alles helemaal nog niet doorhad. En school nog niet zo was als op de middelbare school. En kinderen tenminste eerlijk waren.

YOLO