Terugbrengen of niet?

Ik heb net de Bourjois 10 Hour Sleep Effect Foundation gekocht omdat ik heb gehoord dat die fijn en goed is maar nu wil ik van julie weten of die echt zo goed is als er word gezegt
want ik kan hem nog terugbrengen:P

Niet echt slim om eerst te kopen en dan kijken of het goed werkt. Maargoed, ik weet het niet. Maar bourjois is over het algemeen wel een goed merk.

(maar ga niet prutsen met de verpakking om het zelf uit te testen, want dat is vet naaierig voor de volgende die hem koopt als je het terugbrengt)

Uh… probeer hem uit?

Jaa weet ik daarom maak ik hem ook niet open ofzo!
maar ik had er een nodig en anders ga ik zometeen nog ff ruilen!:slight_smile:

http://www.cosmopinie.nl/product/10_hour_sleep_effect.html

-hij dekt heel goed
-voelt goed aan
-ruikt super lekker
-blijft goed zitten
-je hebt maar 1/2 keer pompen nodig voor gezicht en hals
-ik doe er redelijk lang mee (3 weken?)

ik vind m echt perfect

[i]Ongeacht of de verpakking wel of niet open is gemaakt, make up mag je gewoon NIET ruilen of terugbrengen.

Bij ons in de winkel mag het in ieder geval niet worden teruggebracht.

Anders had je gewoon de proefjes in de winkel moeten proberen.[/i]

[nohtml][b][message=4211262,noline]mitzzy schreef op 22 October 2009 @ 16:20[/message]:[/b] -hij dekt heel goed -voelt goed aan -ruikt super lekker -blijft goed zitten -je hebt maar 1/2 keer pompen nodig voor gezicht en hals -[b]ik doe er redelijk lang mee (3 weken?)[/b]

ik vind m echt perfect[/nohtml]

Doe je er maar 3 weken mee :open_mouth: En dat vind je lang? Dat vind ik echt heel erg kort, zeker voor de prijs die je ervoor moet betalen.

Er zit een heel plastic ding aan dus die verkoopster kan zien of ik het heb opengemaakt & Ik heb het gevraagt en ze zei dat het kon binnen 1 week (:

ja ik heb m al langer maar ik gebruik ook welleens een goedkoper tussendoor dus ik weet niet precies hoe lang ik er mee doe maar zo rond de 3 weken denk ik wel…

idd :open_mouth: ik doe er… een jaar mee ofzo?

(A)Oja, OT: ik heb wel eens een proefje bij een tijdschrift gekregen, dat werkte wel heel fijn :slightly_smiling_face: laat je het weten of je 'em fijn vind als je em gaat gebruiken? Dan haal ik em ook.

sorry hoor maar dan moet je wel met een hele dikke plamuur laag over je gezicht lopen… dan zou je iets van 15 van die foundation dingen per jaar moeten kopen…