Terugboeken bij Paypal

Hoi,
ik heb een probleem, naja probleem… Ik wil graag mijn geld, het weinige dat ik heb 12 euro, terug boeken naar mijn ‘hoofd’ rekening. Het klinkt vast echt super hebberig, maar ik heb die 12 euro nodig omdat ik graag een chanel nagellakje wil kopen, en ik ga dat absoluut niet op eBay doen. Dus daarom wil ik mijn geld terug boeken van paypal naar mijn ‘hoofd’ rekening.

Ik kan nergens op die site vinden hoe het moet, ja wel uitleg maar ik kan dus ‘terugbetalen’ maar dan moet je dat dus ergens zien. Als je op gegevens hebt geklikt enzo, zover was ik al. Maar terug betalen staat he-le-maal nergens. Ik kan ook geen geld overmaken naar mijn ‘hoofd’ rekening omdat die natuurlijk geen email adres heeft

Ik vind het gewooooooooooooon super vervelend dat ik niet zelf door krijg hoe het moet, en of het wel kan. Ik vind het zonde om mn geld op paypal te laten staan, als ik voorlopig niks op eBay wil en ga kopen

En ik akn niet met paypal pinnen, dus ik zou het wel fijn vinden als ik mijn geld ook nog wel terug kan krijgen naar mijn ‘hoofd’ rekening

Als iemand dit weet, dat is dan echt super fijn, want ik heb je echt nodig als je het weet!
Mijn bank is trouwens ING, als dat wat uitmaakt.
En verder als je iets wilt weten wat ik niet heb gezegt dan merk ik dat wel

uhm, ja, dit staat ook in het paypal topic geval, maar ik heb zn idee dat er niet veel mensen in kijken

Dus ik dacht ik doe het voor de zekerheid een topic maken.

Ik hooooop echt dat iemand weet of het wel kan en hoe!

OMGG SORRY, ik voel me nu zoo stom xD. ik heb het geloof ik al gevonden.
omgomg xD

omg, nevermind mn geld is nu weg naar mn bankrekening. omg ik haat paypal, ik ga denk ik stoppen met heel dat ebay en paypal gedoe :’)

omg oke :slightly_smiling_face:

er was gister nog op tv dat er bij paypal heel veel gefraudeert word :stuck_out_tongue: maargoed ik zou het niet weten meid…

Waarom moet je geld zetten op je paypal?
Bij mij wordt het gewoon rechtstreeks via paypal van m’n rekening afgehaald, heb d’r nog nooit geld opgezet.

Ja waarom zet iedereen geld op zn account terwijl de boel al gekoppeld is?
Beetje onnozel.

Mijn account is gekoppeld, maar ik moet geld overschrijven naar paypal. Ik kan niet op eBay betalen met mijn bankrekening. Dat is ook waarom ik paypal heb aangemaakt…

Maar ik vind het best wel een eng idee ook dat paypal veel gefraudeert word, niet dat ze bij mij veel kunnen weghalen, maar toch…

Je kunt je paypal account koppelen aan je ebay account.

Ja dat heb ik ook, maar ik kan niet rechtstreeks van mn bank rekening eBay dingen betalen, dat is ook waarom ik geld op paypal heb staan…

Dan doe je iets fout?
Als je bij ebay iets koopt en dan via daar inlogt bij je paypal en op ok klikt is het al klaar.