Terug?

Hee!
Precies een maand geleden is het uitgegaan met mijn vriend. Veel drama natuurlijk en hij gedroeg zich ook erg grof tegenover me. Dit was natuurlijk heel kut maar aan de andere kant ook wel fijn omdat ik zo makkelijker van hem af kon komen.
Toen ging ik een weekje weg en begon hij allemaal dingen te zeggen van dat hij me terug wilden en dat soort dingen. Ik heb toen gezegd dat hij daar maar wat voor moest doen.
Toen ik terug kwam na die week deed hij weer heel lullig maar nu doet hij dus weer heel anders want nu heeft hij weer gezegd dat hij me terug wilt. En dus heb ik weer gezegd dat hij er wat voor moet doen!

Natuurlijk wil ik hem terug! Maar dit is voornamelijk omdat hij me gewoon niet met rust laat… En dat wil ik stiekem zelf ook niet!

Ik heb nu alleen werkelijk geen idee meer wat ik moet doen. De ene persoon zegt dat ik hem moet vergeten en de andere zegt weer dat het misschien wel wat wordt. Mijn gevoel verlangt zeg maar wel heel erg naar hem maar aangezien ik hem echt al een tijd niet gezien heb is het dus heel vaag allemaal…

Heeft iemand goed advies of tips of ook maar iets waardoor ik misschien een beetje een idee heb wat de beste keuze is?

Spreek eens face to face af en kijk hoe je je daarbij voelt. Wil je hem terug omwille van hem of mis je een vriendje hebben?

Je moet je nooit grof laten behandelen…

ik heb het gevoel dat hij de hele tijd naar je terug komt als hij een beetje aandacht nodig heeft ofzo. En als hij er genoeg van heeft gaat hij weer afstandelijk doen.
Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker want ik ken de hele situatie niet… Maar zo bekijk ik het.

Ja, ik denk ook dat ik nog een weekje wacht want dan begint school weer dus dan zie ik hem ook weer… Ik ga niet met hem afspreken want dat lijkt me ongemakkelijk en nogal genant!

En ja hoor, hij begint weer te praten…

Face to Face is altijd beter dan via msn of sms of bellen. Misschien wel een beetje spannend, maar wel zo eerlijk. Als je weer wat met hem wilt kan je ook niet bij hem zijn via msn of sms of bellen. Dan ben je toch ook face tot face bij hem. Het is moeilijk, maar misschien kan een goed gesprek zoveel ophelderen

Verder zou ik zeggen, doe waar jij je goed bij voelt!

Ik denk dat je hem moet laten gaan, hij heeft je al eens pijn gedaan, vervolgens deed 'ie weer aardig, weer gemeen, aardig, en zo zal het heus wel doorgaan. Uiteindelijk zal je toch wel over hem heen komen.