''terug-pak''-gevoel

Hey meiden!

Nou, ik zal jullie een eeuwig lang verhaal besparen, en zal het dus even in het kort vragen.

Hebben jullie ook wel eens van die terug-pak neigingen tegenover je vriend? Bijvoorbeeld dat jullie elkaars vrienden kennen, en dat jij hem altijd mee neemt naar feestjes waar je voor bent uitgenodigd uit je eigen vriendenkring. Maar hij neemt jou nooit mee naar een feestje van iemand uit zijn vriendenkring. (ter verduidelijking: hij kent jouw vrienden, en jij de zijne. Het zijn dus geen feestjes van vreemden)
En dat je dan denkt van: Ja doeiiiii, nu neem ik hem ook nooit meer mee! Hij vraagt mij nooit mee, dan ik hem ook niet meer.

Herkennen jullie dat? Of ben ik de enige (’: (btw; ik bedoel dat ‘‘terugpakken’’ niet in gemene zin, of met erge dingen zoals; hij gaat vreemd, dat jij nu ook vreemd mag gaan of zo. Dat dus niet, maar echt dingen zoals het voorbeeld hierboven)

Liefs

nopes, ik heb geen vriend :’)

ofcouuuurssee! niet zo raar vind ikhaha

hmm ja daar heb ik niet veel aan haha ;p

nee eigenlijk nooit.

Vraagt zich nu af of ik daar raar in ben… Misschien is het ook omdat ik mijn vriendje goed is afgericht en precies doet wat ik zeg :slightly_smiling_face:

Ik heb dat met smsen. Ik zie mijn vriend alleen in het weekend, en dan sms ik als ik weer thuis was dat het leuk was etc, en als ie dan niet reageert, twee dagen ofzo! en dan opeens wel, dan denk ik, ja dooeeei nou mag je lekker zelf gaan wachten xD
Maar jongens zijn niet zo subtiel met terugsmen.
Ik hoop dat dit verhaal duidelijk was.

Hahaha xD moest ff lachen om je post :stuck_out_tongue:
Nou, mijne is dus niet goed afgericht, té lief tegen andere meisjes (gewoon echt té, niet overdreven) en doet de laatste tijd nogal vreemde dingen tegenover mij. Vandaar dat ik me het af vroeg (:

Haha ja precies! dat soort dingen! nou, dat heb ik dus ook (’:
Yay, ik ben niet de enige (A)

Haha ik denk dat het normaal is, hoor :stuck_out_tongue:

Ik heb geen vriend,
maar ik heb dat wel soms met vriendinnen. :S
Heel erg maar als ze bijv. een keer iets belangrijks niet zeggen dan denk ik van oke laat maar dan hoeven jullie dit ook even niet te weten.

ik heb geen vriendje maar heb dit wel met een vriendin, ik nodig haar vaak uit voor feesten, (mini)concerten, shoppen, whatever, maar zij mij nooit (ze zegt ook vaak nee trouwens). Ik denk dat ze gewoon niet van dingen doen houd, iig, nee, heb geen terugpakneigingen :stuck_out_tongue:

edit:
maar ik kan wel vet goed voorstellen als je dit hebt… moet niet fijn voelen. maar ik denk dat je hem moet blijven uitnodigen etc :3 misschien komt t vanzelf?

Bij het lezen van je openingspost, vraag ik me serieus af waarom jij nooit mee mag naar zulke feestjes…

Mijn vriend is vreemdgegaan, en ik heb heel vaak zin om ook gewoon met een vriend van me te zoenen om hem te laten voelen hoe dat voelt.

Maar ik doe het niet. En ik weet eigenlijk niet eens waarom niet.

Omdat je van hem houdt?

De serieuze reden dat ik geen terug-pak gevoel is is denk ik omdat hij simpelweg geen dingen doet/niet doet die ik niet wil. Hij heeft me nog nooit zover gekregen dat ik echt boos of flink geirriteerd op hem was. Aan de andere kant ben ik ook zeer moeilijk te irriteren of boos te maken. Onze eerste ruzie (dat was dan ook echt een paar snauwen en toen hebben we het uit gepraat en was het allemaal weer goed) hebben we pas dit weekend gehad, naar 7 maanden een relatie. Ik denk dat we gewoon goed bij elkaar passen.

Heb ooit wel een ex gehad die me echt af en toe liet ontploffen van woede. Die negeerde ik dan gewoon een week totdat hij zijn excuses aan ging bieden. Hihi niet dat ik je dat wil aanraden hoor dat is niet echt het meest volwassen ding om te doen :stuck_out_tongue:.

• Wat is te lief tegen andere meisjes?
  • Heb je hem wel eens gevraagd waarom hij je niet uitnodigt naar zijn vrienden (ik nodig mijn vriend ook vaak niet uit want dan heb ik gewoon zin om alleen met mijn vrienden te zijn en hij doet hetzelfde met mij uitnodigen naar zijn vrienden)
  • Hoe oud zijn jullie?

sodemieters zeker weten van wel… af en toe kan ik die van mij wel voor ze
b*k rammen. dus terug pak gevoel poeeeeeeh misschien iets te vaak!

Ja, maar er komen de laatste tijd steeds meer redenen bij om het wel te doen. Tuurlijk, ik doe het niet omdat hij wel de guts en trots heeft om mij te verlaten. Dat weet ik ook wel. Maar toch. Bleh.

jaa… “Ik vertel jou wel heel de tijd waar mijn tweets over gaan, en jij vertelt nooit wat de achterliggende gedachte van jouw tweets.”
Met als gevolg:
Hij: “waar gaat die en die tweet over?”
Ik: “Zeg ik niet”
Hij: “Zeggggg”
Ik: “Nee jij zegt het ook nooit.”

• Hij luistert áltijd naar die zeikverhalen van andere meiden. (hoe kut hu leven wel niet is bladiebla. van die standaard HALLO! IK HEB AANDACHT NODIG, EN WEL NU!!! - verhalen) en gaat daar helemaal mee in op, waardoor hij nog 4 dagen met een chagrijnig gezicht naast me zit omdat zo’n meid weer eens wil weglopen, of zichzelf van een flatgebouw wil werpen. Ik beteken op dat moment niets meer voor hem. Nou, dat vind ik dus best wel irritant xd
    Of hij krijgt smsjes van zo’n meid die dat nu al doet vanaf het begin dat we wat hebben waar in staat: ‘‘ik hou van je’’ of ‘‘ik mis je’’ echt dat ik denk van; aaaaah je hebt met mij, zeg gewoon tegen haar dat ze er mee moet stoppen? ;s

• Ja, dat heb ik gevraagd. Maar net zoals op de vraag of hij me wil helpen met mijn jaloezie (heb het niet heel erg, maar als ik het heb vind ik het wel vervelend voor hem) dan krijg ik een beetje een vaag antwoord en loopt het gesprek weer uit op niets.

• Ik ben 16, en hij wordt in september alweer 18

M’n vriend at laatst m’n favoriete aardbeisnoepje op. Toen heb ik z’n chocomelk opgedronken. :grinning: