terug naar zijn ex? fijnnnn

Nou fijn. Na allemaal gedoe met een ex die 2x vreemd ging, laatste x met zijn ex en daar heeft hij nu weer mee blabla, dacht ik eindelijk een leuke jongen gevonden te hebben! Paar keer mee afgesrpoken, altijd gezellig enzo, dacht ook echt dat t iets was want hij deed dik lief en alles. Zegt ie gister opeens op msn: ja ik heb zo’n stomme ex die vreemd ging met mn beste vriend blabla. Maar ik mis haar en ik vind haar nog wel leuk, ookal is ze vreemd gegaan en zij wil me terug dus morgen komt ze praten.
Ik dacht: wejooo. lekker dan? Dus hij vond haar nog leuk waarom sprak hij uberhaubt met mij af? Ik vind echt dat hij t me best had kunnen vertellen.
Pff waarom rennen alle jongens bij mij hard weg naar hun stomme ex. :frowning_face:

Jij was kennelijk zn rebound meisje, maar dat heeft weinig geholpen.

Jongens komen gewoon van een andere planeet.

balen voor je meid =(

Ach jongens nooit aan beginnen.
Haha, grapje… Enkele kunnen wel ‘normaal’ doen.
Maar ik vind het echt stom voor je !
Ik hoop dat je snel een leuke jongen ontmoet.
Ik heb er ook hele erg moeite mee…
Maar ik heb dan ook nog het punt dat ik zelf jongens nooit leuk vind… Heb nog maar 1 keer een jongen echt leuk gevonden toen ik met hem ging…

dat is echt kut!
had ik ook met een jongen,
was het net uit met z’n vriendin,
kregen wij wat , was ik een weekendje weg, had hij weer met z’n ex.
alleen maar voor de seks volgens mij :face_with_raised_eyebrow:

maar echt lullig van hem. en van al die andere jongens die ook zo zijn.

Volgende keer echt direct duidelijkheid vragen.
Begin nooit ‘iets’ met een jongen zonder te weten of hij echt single is en niet pas uit een relatie komt. Dit hoef je niet eens te vragen, je kan het meestal via via ( internet, vrienden,…) te weten komen.

En dat vertelt hij even doodleuk op msn?
wat een loser.

echt waar, jongens zijn zoooo raarrr. vandaag komt ie namelijk opeens aankakken dat t gesrpek wel goed ging, dat ze misschien vrienden gaan worden en dat ze daar dan maar blij mee moet zijn omdat hij haar dus écht neit terug moet enzo, en nu wil ie gewoon weer afsrpeken en alles. Nou ik weet niet hoor, of ik heb wat ie eerst zei verkeerd begrepen, of hij weet zelf niet wat ie wil, of ik ben dom, of hij is dom, of dit is gewoon te ingewikkeld. bah stomme jongens

Ik zou een keer afspreken, om erover te praten. Wat hij nou wilt. Zet hem gewoon voor het blok. Hoe zit het volgens hem tussen jullie en anders is het gewoon het is of haar, of mij. Je kan niet beiden hebben.
Kiest hij voor jou, dan is het wel zo, dat hij daar moeite voor moet doen. Dus niet alleen maar afspreken, maar meer.

Althans, zo zou ik het doen. Maar dan moet je wel al meerdere malen met hem afgesproken hebben etc.

heb net hetzelfde aan de hand gehad, ofja, hij was nog niet over z’n ex, en die ex was een vriendin van mij(zij had hem bedrogen dus uiteindelijk was het niet zo gemeen van mij om met hem te gaan, hij was trouwens de eerste jongen die mij zag zitten, ik had nog nooit een vriend gehad, dus,…) … totdat zij alles deed om ons te saboteren, als ze ons zag wou ze alleen met hem praten enzo… hem afpakken (hoe kinderachtig :p) met hem afspreken, hem knuffelen als ik het niet zag :pensive:’.
Wat er uiteindelijk allemaal gebeurd is tusse die 2 ben ik pas teweten gekomen toen we zo’n 1.5 jaar samen waren(hij is niet vreemd gegaan ofzo, maar weten dat hij gevoelens voor haar had kwetst mij nu nog altijd). => ik heb nu totaal geen vertrouwen meer in hem ook al zijn we meer dan 2 jaar samen, en weet ik dat hij echt van me houdt, naja…

beter dat hij je dumpt dan dat hij je constant zit te vergelijken met z’n ex waar hij nog niet over is! dat bespaard je veel verdriet… :ok_woman:

thank you very much! haha hier heb ik echt wat aann, ga het er idd gewoon met hem over hebben en dan moet ik het gewoon recht in zijn gezicht vragen alles wat ik wil weten en wat ik niet snap… Nu nog kijken of ik dat durf haha