Terug naar natuurlijke kleur

Hey, meisjes! Ik heb jullie hulp nodig ivm een haarkleur die ik wil.

Mijn natuurlijke haarkleur is iets tussen blond en bruin. Soms ben ik zeker dat het blond is (in licht, tijdens warme seizoenen) en soms denk ik dat het gewoon lichtbruin is (tijdens de koude seizoenen). Het is iets zoals deze pagina beschrijft: http://www.upcoming.nl/marleen/13740/een-ode-aan-vrouwen-die-net-geen-bruin-en-net-geen-blond-haar-hebben. Ik heb het gevoel dat foto’s nr 3 en 7 het meest aansluiten bij mijn natuurlijke haarkleur.

Een tijdje geleden begon mijn haar donkerder te worden dan gewoonlijk, na een knipbeurt. Ik wou het terug iets lichter en gebruikte een spray van John Frieda ‘Go blonder’. Dat is tegengeslagen; het werd een meer warme, geel-oranje blond. Niet wat ik wou.

Nu wil ik terug naar mijn eigen kleur maar ik heb geen idee welke haarkleur ik moet kopen. Wegens budgetbeperkingen is een professional geen optie. Dus hebben jullie enig idee welke kleur(en) ik zou moeten gebruiken? Precies hetzelfde zal niet lukken, dat weet ik, maar tenminste iets zodat ik het kan laten uitgroeien zonder dat het hard opvalt.

Thaaaaanks!

Zoiets heet donkerblond :’) Maar je zou zilvershampoo kunnen gebruiken, daar zou dat oranje in ieder geval mee weggaan.

Idd gewoon zilvershampoo gebruiken of desnoods ontkleuren? Weet niet of dat kan, maar waarom zou je heel je haar verven als je alleen maar terug naar je eigen haarkleur wilt.

Zilvershampoo kun je gebruiken :sunglasses:

Ik zou een naar de winkel gaan en daar rond kijken welke kleuren er allemaal zijn. In jouw geval zou ik nu gaan voor lichtbruin, dat valt wss een klein beetje donkerder uit, maar dat verlicht ook naar de zomer toe, in de zomer. Ik heb het vorig jaar ook voor gehad!

Bedankt voor jullie antwoorden!