Terug naar m'n ex?

Hey iedereen,
ik wou even jullie mening weten over iets, omdat ik enkel subjectief kan oordelen.

Een jaar geleden ontmoette ik een jongen op een feestje, en we vonden elkaar meteen leuk enzo, om een lang verhaal kort te maken; hij werd m’n vriendje.

Na 4 maanden heb ik het uitgemaakt omdat ik verliefd was geworden op z’n beste vriend (lang en ingewikkeld verhaal, men vriendje was weggelopen uit de instelling waar hij zit omdat hij geen ouders heeft want hij vond het daar echt niet fijn, en doordat hij dat deed liet hij mij onrechtstreeks ook een beetje in de steek =s en toen steunde die vriend me enzo…) Maar ik zag hem nog wel altijd graag hoor.

Na 3 maanden was het uit met die vriend van hem (ik miste hem te erg) en uiteindelijk zijn we toen terug samengekomen. Na 4 maanden maakte hij het uit in sms met als excuus dat hij geen gevoelens meer had. Het smsje op zich was niet heel bot (ook al is het uitmaken in sms altijd bot), maar toen ik er daarna op reageerde heeft hij niets, maar dan ook NIETS meer teruggestuurd ofzo.

Ik heb toen via via vernomen dat hij de volgende dag al een ander meisje had, een week later was dit uit. Maar een week later had hij weer een ander meisje, wat na een week ook weer uit was. Telkens had hij het uitgemaakt.

Nu begint hij mij terug te smsen, berichten op netlog te sturen, praten op msn enzo … hij heeft zelfs een gedicht gemaakt voor me. Over dat hij me mist enzo, dat hij fout was en dat hij spijt heeft en echt heel erg lieve dingen hoor.

Nu is zijn excuus voor het uitmaken enzo het volgende:
de laatste maand dat we samen waren zat hij aan de drugs via foute vrienden (dit klopt hoor, wist ik toen ook al). Hij zei toen tegen me dat hij ervan af was maar dit was niet zo, en hij schaamde zich er enorm voor en daarom heeft hij het toen ook uitgemaakt. Maar ondertussen is hij afgekickt (is echt waar, heeft zijn broer me ook al verteld) maar mist hij me wel enorm. Hij zei dat hij het niet kon opbrengen om met die andere 2 meisjes een serieuze relatie aan te gaan omdat hij nog van mij hield en die meisjes eigenlijk niet eens wou leren kennen, hij wou me gewoon vergeten. Toen ik hem vroeg of hij zich dan niet schaamde tegenover die 2 meisjes zei hij van niet, omdat ze helemaal niet zo belangrijk waren voor hem als ik.

Nu, hij heeft in het verleden wel vaker tegen me gelogen hoor. Dingen over me gezegd enzo tegen vrienden die dat dan weer tegen mij kwamen zeggen. Maar nu zei hij ook dat hij alle moeite van de wereld zou doen om me terug te winnen en dat hij begrijpt dat het veel tijd en moeite zal kosten omdat hij zich echt als een lul heeft gedragen.

Wat vinden jullie hier nu van? Moet ik hem vergeven (ik hou nog echt wel van hem) of lult hij er maar wat op los volgens jullie?

[b]Sorry voor het lange tekstje, als je de moeite doet om het te lezen en erop te reageren ben ik je echt heel dankbaar :grinning:

Xx[/b]

Laat hem bewijzen dat hij het deze keer wel meent. Hoe moet hij zelf maar uitzoeken. Als hij dit een tijdje volhoudt en jullie gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan enzo zonder rare roddels en ruzies, dan zie je vanzelf of het nog werkt tussen jullie.

Ik zou hem moeite laten doen. Hij heeft het nog niet echt geprobeerd, ja, wow, een gedicht geschreven. Hij moet je maar eens laten zien wat je voor hem betekent.

Woow dit is zo raar, ik heb hem een uurtje geleden net hetzelfde gestuurd; dat hij maar moest bewijzen dat hij meent wat hij zegt, en hoe zoekt hij zelf maar uit.
Echt bedankt, nu voel ik me echt veel zekerder :slightly_smiling_face:
want m’n beste vriendin zou het niet goed vinden mocht ik terug naar hem gaan zegt ze … maarja is makkelijk gezegd.

Inderdaad, lekker moeite laten doen. Mijn vriendin heeft ook zoiets gehad, alleen zij is veeeel te soft en kan hem geen moeite laten doen. Je moet bij zoiets hard to get spelen vind ik, dan zie je of hij je echt terug wil. En of hij de moeite van de hele wereld zou doen.