Terug naar mijn ex?

Ik heb aan het eind van de zomervakantie een relatie gekregen met een jongen, we noemen hem even Bart. Bart en ik vonden elkaar heel erg leuk maar ik zat heel erg met mezelf in de knoop, daarom had ik toen besloten om de relatie te verbreken. Nu hebben we sinds een maandje weer contact, en hij vertelde dat hij me sinds het uit is me nog steeds leuk vindt. Nu begin ik hem ook wel weer leuk te vinden, maar ik weet niet of het slim is. Wat vinden jullie?

xx Alyssa

Het is niet uitgegaan omdat jullie in conflict met elkaar waren, maar omdat jij zelf even met jezelf in de knoop zat? (of lag de oorzaak bij hem?)

Hoop dat je snapt wat ik bedoel, want ik weet niet helemaal hoe ik het moet opschrijven.

Je hebt zelf de keuze gemaakt om het uit te maken met hem, omdat het met jou niet goed ging. Ik denk dat je het gewoon nog een keer moet proberen! Zeker als het nu weer beter gaat.
Proberen kan altijd weer en het scheelt enorm dat jullie niet door een ruzie uit elkaar zijn gegaan. Just give it a try!

Allemaal super bedankt! Dit weekend gaan we afspreken en ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren :hugs:

Ja inderdaad, is dit negatief bedoeld? Ik bedoel trouwens met in de knoop zitten depressief zijn… ik wilde hem niet tot last zijn hiermee omdat het steeds slechter ging.

Nee hoor helemaal niet negatief! Gewoon dit weekend aankijken en genieten van wat komen gaat.

Meestal vind ik dit een no go, maar aangezien het probleem niet bij hem en/of de relatie zelf lag, gewoon opnieuw proberen! :slightly_smiling_face:

Nee het lag zeker niet aan hem, hij is een hele lieve jongen en hij is erg open naar mij. Ik kan alles bij hem kwijt en begrijpt me. Als ik op iets nee zegt accepteert hij het en houd veel rekening met mij. En hij is simpel weg goed in zoenen :hugs: :flushed:

Er is een verschil tussen ‘iemand vind je leuk-leuk’ en ‘jij vindt hem leuk-leuk’

Iemand vind je leuk: je voelt je gevleid,t geeft je zelfvertrouwen een boost,je vindt het eigenlijk wel leuk.
Jij vindt iemand leuk: je bent verliefd op hem en dus niet verliefd op de aandacht.

Hoeveel mensen hier de mist in gaan. :flushed: