Terug naar mijn ex?

Nou ja het zit dus zo.
Ik ken mijn ex. laten we m “g” noemen. ik ken G dus van vakantie 2008. en hij bleek dus bij mij in het dorp te wonen. Naja later kreeg ik wat met hem. maar ik heb hem toen niet meer gezien omdat hij in frankrijk zat en ik thuis was. dus omdat we elkaar bijna niet zagen ging het uit. Maarja nou sprak ik met een paar dagen geleden op msn, en toen begon hij dat we maar weer is wat af moesten spreken. dus ik zo oke he. whatever. maar later in het gesprek kwamen we erop dat hij wel een lange relatie wouw. toen vroeg ik of hij mij daar voor wilde gebruiken als proefpersoon. meer als grapje. maar hij zij dat hij zo niet was.

Dat blijft nu best wel door me hoofd heen gaan [ van dat afspreken ]. en mijn vriendin heeft ook ooit met hem gehad en zegt dat hij heerlijk kan zoenen. en eigenlijk wil ik dat wel proberen xd met hem dan. Maarja ik denk dus dat ik hem weer leuk ga vinden. Moet ik dit doen of niet?

Ik snap je verhaal niet. Misschien ff overnieuw typen ofzo?

nou klinkt niet echt alsof je helemaal hoteldebotel bent en hier helemaal achter staat. Ik zou het niet doen dus, maar wie ben ik, misschien liggen jouw principes wel heel anders.

Ik moest het ook echt 3 keer lezen ja. Niet heel duidelijk.

ja sorry ik heb t wat geweizigt. misschien is t wat duidelijker :stuck_out_tongue:

het klinkt niet alsof je er totaal achter staat, maar woont hij nog steeds zo ver weg?

Nee hij woont gewoon bij mij in het dorp. en zit op dezelfde school enzo. dus ik zie hem best wel vaak.

ik ben nu ook terug bij m’n ex.
werkt tot nu toe nog perfect! =)
misschien moet je het nog een keer proberen?

x

Het gaat uit omdat hij een tijdje in Frankrijk zat (Op vakantie ofwat??) Hij woont toch bij je in het dorp. Dus ik begrijp zowiezo al niet waarom het dan uitgaat. Als jullie elkaar echt leuk vonden en van elkaar hielden was jullie relatie echt wel sterk genoeg geweest. Maar dat was die dus niet of wat was er?? en nu komt het erop neer dat je met hem wilt afspreken omdat hij waarschijnlijk lekker zoent. Dat is het enigste goede wat je over hem typt? Ik denk dat je zelf er maar eens heel goed over na moet denken of je hem echt leuk vind en niet alleen daarvoor gaat gebruiken.

Tenminste als ik goed begrijp… ;$