terug naar men eigen haarkleur? DIY

Ik verf sinds mijn 14 mijn haar heel erg blond, op men 17 ( 18 nu) ben ik ermee gestopt en heb nu dus een bruine streep uitgroei, ik wil heel erg graag terug naar men eigen kleur maar als ik dit doe met producten uit de kruitvat etc dan wordt men haar groen, grijs of rood. Dat is dan verf die er 40 beurten opblijft. Mijn haar is nu in een redelijke staat maar ik wil het niet kapot hebben, het is ook helemaal niet lang. Iemand tips hoe ik naar die mooie bruine kleur kan gaan. ik ben er echt helemaal klaar mee!

Ik ben zelf erg te spreken over de L’oreal Preference verflijn :slightly_smiling_face:
Misschien dat je dat erin kan doen? En dan gewoon je eigen haarkleur.

Je hebt ook een ontkleurder bij de kruidvat. Geen ervaring mee zal ook niet heel goed zijn voor je haar maar dat is ook met verven zo…

Ik kan het eens proberen :slightly_smiling_face:

Ja, ik zou het inderdaad eerst ontkleuren. Dat álle verf van de afgelopen jaren eruit zijn en dan verven naar je natuurlijke haarkleur. Dan een week je haar goed voeden met maskertjes etc. En dan moet het wel goedkomen denk ik.

Dat weet ik maar uitgroeien lijtk me ook niks dat duurt jaren

Als ik het dan ontkleur is het dan wit of hoe moet ik me dat voorstellen :flushed:

Ontkleuren haalt alles uit je haar, dan zeggen ze dat je alle kleuren van de regenboog in je haar hebt. Bij mij was het toen gewoon geel en oranje haha. Maar mij lijkt het beter om het 1x goed te ontkleuren, dit is niet het beste voor je haar maar er zitten al zoveel lagen verf in je haar. Dus ik zou ontkleuren en dan verven naar de kleur die je wil (je eigen haarkleur in dit geval).

bedankt meiden :slightly_smiling_face:

Succes naamgenoot :slightly_smiling_face:

Ook een Amber? :wink:

Jep haha!

ik zou er zelf niet aan beginnen, maar gewoon naar de kapper gaan!