Terug met je ex.

[b][i]Hee hee,

Ik zit nogal met een probleem.
Ik heb een tijdje iets gehad met een jongen ( maar me gevoelens voor hem zijn nooit helemaal weg gegaan, dat lukte ook niet omdat als we hadden besproken dat het niet lukte dat we elkaar toch weer opzochte steeds, ik weet het, het is verkeerd maar het gebeurde gewoon ) maar gisteren was ik bij een paar vrienden en toen kwam hij ook, ( wist ik niet ) maar toen zat ik erover na te denken ( ookal negeerde hij mij nogal ) maar ik denk dat ik hem weer leuk ga vinden ( ook omdat we de laatste tijd weer goed met elkaar omgaan op msn/sms ) maar ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen = (,
Hebben jullie tips/ervaring daarmee? ( want eigelijk vergeet ik me ex altijd maar deze heeft gewoon iets, en omdat we ook goed bevriend zijn, ik kan alles bij hem kwijt )

Liefs,[/i][/b]

Ik had het ook,ik zit al een jaar met zo’n jongen in m’n hoofd.Uiteindelijk is het niks geworden,en heb ik nu iemand die me héél gelukkig maakt.
Dit is mijn “verhaal”,je hebt er wrschijnlijk niet veel aan maarjaa. ^^ x

Is er een erge reden waarom het is uitgegaan, vreemdgaan ofzo.
want anders zou ik er gewoon weer achteraan gaan, als je hem toch leuk vind

hey!
Ik weet hoe je je voelt! ik maak helemaal hetzelfde door als jij. Ik hou nog altijd van mn ex, en hij ook van mij zegt hij, maar kweet ook ni goed wat ik moet doen. Hij heeft het uitgemaakt omdat hij niet genoeg tijd vr me zou hebben (hij heeft idd ook wel een erg drukke agenda) maar 'k vond het toen een flauw excuus en heb hem dat gezegd, maar dan zei hij altijd dat hij het had uitgemaakt met zijn vorige vriedin omdat hij helemaal op mij verliefd was en niet meer van haar hield. Ik zie hem nu soms ng maar kweet ni wat ik moet doen. De laatste keer dat ik met hem alleen was,wou hij me precies kussen maar kheb me dan weggetrokken.Ik raak er helemaal van in de war…
Veel moed!,want het is echt een verschrikkelijk situatie!!

Dank jullie wel voor de reactie’s,

yvonnnedude, nou de laatste keer dat we hadden afgesproken ( met zijn 2en ) was echt heel gezellig, maar wat er daarna is gebeurt is eigelijk heel raar, we hebben elkaar eigelijk niet meer goed gesproken en toen opeens was het helemaal over geen contact meer, ( na een tijdje had hij een andere vriendin ) ( ik was toen ook niet meer verliefd op hem ) dat is later uitgegaan, ik heb het er nooit over gehad met hem, daarna ( een tijdje later ) is hij soort met een vriendin van mij gegaan ( vond ik helemaal niet erg, juist leuk) uiteindelijk is dat helemaal niks geworden ze smste alleen erg veel maar toen ze elkaar weer in ( real-life ) zagen werkte het gewoon niet, ( ik sprak hem toen wel afentoe ) maar nu de laatste tijd ga ik echt weer met hem om, maar als ik terug kijk hoe ik het in het verleden heb gedaan met hem, heb ik er nu zo’n spijt van,

Iemand nog tips, of ervaring ermee gehad?

Ik ben al 2x terug met een ex begonnen. De 1ste keer heeft het maar een week geduurd, dat lukte gwn niet meer (terwijl we daarvoor 4 maanden waren samen geweest). En nu was ik 2 maanden met iemand, is het een maand uitgeweest en nu zijn we alweer 3 maanden samen. Dit gaat ook veel beter dan de 1ste keer.
Dusja, het ligt er gwn aan of het echt wel de moeite is om terug met je ex te beginnen.

Succes! x

Ik zou het zelf ik eigelijk wel willen, maar ik weet niet hoe het met hem zit… En ik heb hem nog niet gesproken na gisteravond.

ga er is goed met hem over praten.
zeg gewoon wat je hier gezegt heb tegen hem.

Ja maar dan moet ik eerst nog even wat ‘moed’ bij elkaar sparen = (

Ik heb ongeveer hetzelfde, een jongen waar ik veel met heb meegemaakt kan ik maar niet uit mijn hoofd zetten! Ik wil echt niks met hem, ik heb inmiddels 16 maanden een vriend, maar iedere keer wanneer ik hem zie ben ik nog steeds helemaal van slag! Mijn advies als je niks meer met hem wilt, zet hem uit je hoofd, hoe moeilijk het ook is!

Jullie zijn dus niet met problemen uit elkaar gegaan. Ik denk dat je het altijd nog eens kan proberen hem gewoon versieren en als je denkt dat hij het ook wel leuk vind, vragen of hij het opnieuw zou willen proberen

Ja binnekort hebben we een feest van een vriendin, en dan is hij er ook, ik zal dan wel even kijken (A)
Hij praat wel tegen me op msn ( uit zichzelf ) dus, spannend nee grapje,

ik had ong. het zelfde maar was zo dat hij niet meer wou
en ik kon er niet tegen maar hij gaf mem wel hoop:S
toen dacht ik bij me zelf dat hij met me ‘speelde’
dus heb ik alle negatiefe kanten vanhem opgeschreven
en nu ben ik hem zowat aan het vergeten
omdat hij de … kan krijgen .
Maarja het is idd een … sitiuatie
miss heb je hierwat aan .
en btw jongens zijn het niet waard voor mij iig

.

Ppff soms word je zo gek van jongens, ik weet echt niet wat hij nou wel,

pff laat gwn bij ‘je ex’ laat gewoon er komen nog heel veel andere jongens

haha ja dat is wel zo, ^^

Ik ben ook iets terug begonnen met een ex, eerst was ik twee maand met hem samen, dan hebben we elkaar een tijdje niet meer gesproken en gezien (we waren niet boos op elkaar hoor) en daarna zijn we weer iets begonnen. Dat heeft dan nog negen maand ofzo geduurt, maar ondertussen is het alweer m’n ex. Maar ik zou het proberen, als jullie het allebei goed vinden :wink:

Ligt aan het verleden, wat je met hem hebt mee gemaakt etc.