Terug gevoelens

Hoii,

Ik was vorig jaar samen met een jongen, bijna niemand wist het. Toen het nog geen uur uit was, had hij een ander meisje. Maar hij had mij gezegd dat hij het uitmaakte omdat hij even afstand wou, maar hij had nog gevoelens voor mij. En eerst was ik boos omdat het uit was en omdat hij met dat ander meisje was. In de klas negeerde ik hem.
Nu zitten we in dezelfde klas en is hij nogaltijd samen met dat meisje. Maar hij is nog altijd zo lief en ik ben er terug verliefd op. Als hij mij iets vraagt of als we spreken kijk ik weer diep in zijn ogen en denk ik terug aan vroeger. Ik denk dat hij nog altijd verliefd is op mij. Maar hij is nu al vijf maanden samen en ik denk niet dat hij het zal uitmaken. Wat moet ik doen? Ik weet het echt niet meer …

Nou, niks eigenlijk. Nadat hij het uitgemaakt heeft had hij in binnen een uur een ander!? Dat vind ik niet kunnen… En tja, hij is nu samen met haar.
Ik kan nu wel zeggen dat je hem moet vergeten, maar dat gaat toch niet lukken :astonished:

Tsja, moeilijk… Zoals jij het vertelt lijkt het een beetje alsof hij of een player is of dat hij dat andere meisje toch echt iets leuker vind dan dat hij jou vind.
Ik weet het natuurlijk niet, maar dat is wat ik denk, en in beide gevallen zou ik gewoon proberen hem te vergeten (i know, i know, that’s hard)…
Maar wie weet vind hij jou nu niet leuk, maar ziet hij over twee jaar in dat je wel een heel leuk meisje bent, maar in de tussentijd moet je niet op hem gaan staan wachten, daar word je namelijk alleen maar ongelukkig van…
Succes!

Naar een andere klas gaan xD

Als hij binnen een uur een ander had, moet je hem niet terug willen.
Ookal lijkt ie zo leuk, hij is je niet waard.

Dat je gevoelens voor hem hebt, is normaal. Maar dat betekent echt niet dat er geen andere jongens zijn die niet lief kunnen zijn voor jou! Ik snap dat het rot is maar concentreer je op andere jongens. Hoe graag je ook bij hem wil zijn, hij is duidelijk niet de jongen voor jou als hij een uur later iemand anders heeft, besef dat!

Bedenk je goed of je het waard vind je hiervoor zo rot te voelen. Wat enorm gemeen van hem dat hij zo snel met een ander meisje had; dat laat toch wel zien hoeveel hij om je geeft, niet heel veel dus. Hij is jouw liefde echt niet waard, je verdient veel beter.

Ik snap dat het moeilijk is hem te vergeten als hij je nog zo lief aankijkt enzo, maar zoek andere jongens op! Ik weet niet hoe oud je bent, maar ga bijvoorbeeld lekker uit met vriendinnen en spreek zoveel mogelijk jongens! Zo kom je vanzelf iemand tegen die jou wél waard is!

Ik zou hem gewoon eerst minder aandacht geven en dan kijken of hij je mist en je aandacht gaat “zoeken” of je kan hem ook een beetje verleiden enzo. Iig NIET zijn huidige vriendin zwart maken en de jaloerse ex spelen! Succes ermee!