Terug bij mijn ex?

Ik zit met een probleem, een ex van me vindt mij nog steeds leuk, en hij doet ook echt heel lief voor me enzo. Maar ik vind een andere jongen leuk. Maar als ik aan mijn ex denk, dan voel ik toch nog wel wat voor hem… ik weet nou echt niet wat ik moet doen, hij vraagt ook of ik met hem oud en nieuw wil gaan vieren, wat moet ik doen ???

Nou zijn die gevoelens sterk genoeg? Hij is niet voor niets je ex.

Ik weet het niet… Ik vind een andere jongen leuk maar hij vindt mij niet leuk. Maar ik weet niet of ik mijn ex leuk genoeg vind om bij hem terug te gaan.

Relaties gaan altijd uit om een reden, vergeet die niet. Het is in de meeste gevallen niet slim om terug te gaan naar je ex, maar als jij dat graag wilt moet je dat zelf weten. Ik heb nu niet genoeg informatie om je een nuttig advies te geven eigenlijk.

Ik had vorig jaar een relatie met mijn vriend van 8 maanden. Toen is het uitging en sinds anderhalve maand is het weer aan en het gaat echt goed tussen ons. Maar je moet zelf weten, ik weet niet hoe je ex is en hoe het uit is gegaan. Je kan altijd een paar keer afspreken en kijken hoe het gaat.

Ben het met sunflowerss eens :wink:

het is niet voor niets je ex

Ik begrijp je situatie, heb er zelf ook ingezeten. Maar zoals sunflowerss zegt, het is niet voor niets je ex… En zoals ik het lees, ben je denk ik niet echt overtuigd ‘verliefd’ op je ex, maar neig je meer naar die andere jongen, ookal is het niet wederzijds. Ik zou eerst voor jezelf uitmaken voor wie je gevoelens het sterkst zijn en niet terug met je ex beginnen omdat je dan een vriendje hebt…

Is er geen reden dat het uit is gegaan, denk daar eens aan.

Pff wat haat ik die ‘Het is niet voor niets je ex’-reacties altijd. Ja oké, er is altijd een reden dat de relatie niet werkte maar die kan ook opgelost zijn hé, serieus. Als ze nog van hem houdt, wat is dan het probleem.

Het is logisch dat je nog wat voelt voor je ex. Je hebt dingen met hem meegemaakt, gevoelens, gezoend etc. Dat betekent echter niet dat je ook echt nog van hem houdt. Goed over nadenken!

Als je twijfelt of je hem wel leuk genoeg vindt om bij hem terug te komen, is dat al meteen je antwoord. Begin alleen een relatie met iemand als je er van overtuigd bent dat je dat wil.

Als je nog steeds veel van je ex houd en je er een goed gevoel bij krijgt om samen met hem oud en nieuw te vieren gewoon doen. Als je uiteindelijk toch beseft dat die het niet meer voor jou is, heb je die duidelijkheid ook weer voor jezelf.

Je zegt het zelf al, je weet niet op je hem leuk genoeg vind. Waar twijfel je dan nog over?

Having a relation with your ex, is like watching a movie you have already seen…

Terug bij je ex gaan is geen goed idee als je niet eens zeker bent of je 't echt wil.

Hulde.
Hier heb ik niets meer aan toe te voegen.