Terug bij je ex?

Mijn ex zocht een paar weken weer contact met mij, ik heb ook weer een paar keer met hem afgesproken. Het is trouwens 4 maanden geleden uitgegaan en ik heb 1,5 jaar met hem samen geweest. Ik vind het fijn dat we weer ‘‘samen’’ zijn maar mijn omgeving denkt daar anders over. Mijn vriendinnen vinden het bijvoorbeeld niet ok en zeggen dat het niet voor niets voorbij is gegaan. Dat is ook wel zo… Ik vind het ook raar om met hem bijvoorbeeld weer door de stad te lopen.

Ik vroeg me af wat jullie daarvan vinden? Vinden jullie het ok om terug naar je ex te gaan? Of hoe denken jullie erover? Daar was ik wel benieuwd naar.

Ohja voor het geval jullie je afvragen waarom het dan uitging. Gewoon irritaties en kleine ruzies die we steeds vaker kregen. We zagen elkaar gewoon te vaak denk ik

Ik ben ook terug bij mijn ex, wel na 1 jaar en we hebben goed gepraat:)! We hebben nog wel ruzies, maar volgensmij heeft elke goede relatie wel eens ruzie :slightly_smiling_face:!

Ligt aan de reden waarom het uit ging, in jouw geval zou ik het misschien wel overwegen. Als je het nu niet doet zul je misschien altijd spijt krijgen.

Oh, die reden van jullie vind ik eigenlijk wel meevallen. Je kunt het altijd proberen!

Ik heb er toch een raar gevoel blij, ookal wil ik het wel en vind het ook jammer dat bijna iedereen in mijn omgeving er zo negatief over is… was dat bij jou ook LisaCatharina?

Jaa dat was bij mij ook. Leuke ‘‘vriendinnen’’ zijn dat. Die proberen je nog uit elkaar te halen :slightly_smiling_face:! En je aan vroeger te herinneren. Gewoon negeren! Als jullie 2 je er samen lekker fijn bij voelen als ALLES is uitgepraat gewoon doen. En de rest lekker laten want die zijn waarschijnlijk gewoon jaloerss

Ehm oke ik zal mijn verhaal vertellen :’)

in mei 2010 leerde ik een jongen kennen via internet en al snel werden we verliefd enzo bla. Toen kregen we ruzie en dat kwam weer goed. In juli zagen we elkaar voor het eerst en vanaf toen hadden we ook wat. In het begin was er al gezeik met een ander meisje maar na een paar maanden kwam dat weer goed en was het perfect tussen ons.

Vorig jaar mei ging alles eigenlijk mis. Ik maakte een grote fout waardoor hij vond dat hij met andere meisjes aan de haal mocht. Daar kwam ik achter en hij zei dat het niet meer zou gebeuren. Toen hij vorig jaar juli hier was kwam ik er twee dagen voordat we een jaar zouden hebben achter dat hij toch nog met andere meisjes bezig was en toen heb ik het uit gemaakt en hem de dag erna naar huis gestuurd.

We bleven contact houden en langzamerhand kwam het weer een beetje goed tussen ons. Een maandje ging het goed waarna het toch weer uit ging omdat we alleen maar ruzie hadden.

Toen is het helemaal mis gegaan. We hadden nog contact maar elke dag ruzie waardoor ik geen contact meer wou. In december heeftie een achterlijk verhaal over mij op internet gezet waardoor ik aangifte heb gedaan :’)
Daar had hij uiteindelijk spijt van maar hij kreeg een nieuwe vriendin.
Tijdens hun relatie hadden we af en toe nog contact maar dat liep elke keer weer uit op een gebroken hart voor mij.

Toen spanje dit jaar het EK won feliciteerde ik hem net als 2 jaar geleden, toen was dat ook de reden dat het weer goed kwam tussen ons.
De dag erna kreeg ik een sms waarom ik hem feliciteerde want ik haatte Spanje toch? Ik was toen aan het werken en stuurde hem een ‘bel me’ sms waarna hij tot mijn verbazing ook belde. We hebben toen gewoon een gezellig gesprek gehad en daarna nog mailcontact gehouden.
Het ging heel slecht tussen hem en zijn vriendin en hij wilde eigenlijk al niet meer bij haar blijven maar durfde niet bij haar weg te gaan omdat ze behoorlijk ziek is, psychisch.

Uiteindelijk maakte hij het toch uit met haar en 4 dagen na het eerste contact spraken we af omdat hij toevallig langs mijn woonstad kwam. Eerst was het gewoon vriendschappelijk bedoelt maar toen het begon te regenen en we gingen schuilen knuffelde hij me en naja van het een kwam het ander.

Zo hebben we elkaar een paar keer gezien in 20 juli 2012 kregen we weer iets. precies 2 jaar later na de eerste keer dat we wat kregen C:
Het gaat nu op één ding na weer helemaal goed tussen ons. Het is niet altijd even makkelijk maar echte liefde overwint alles.

Je zult dit wel totaal niet boeiend vinden maar wat ik bedoel te zeggen is dat als het goed voelt je het gewoon moet doen (:

Succes!

dank jullie wel voor jullie reacties meiden. Ik heb al goed met hem gepraat en ga het denk ik toch nog een kans geven, want als we nu samen zijn is alles weer als eerst (de leuke momenten bedoel ik dan).