Terug bij ex? Of niet?

Ik zit een beetje met een dilemma. Dit is het verhaal:

Ik heb het afgelopen zaterdag uitgemaakt met m’n vriend na 2,5 jaar, omdat het niet zo goed meer ging. Ik ben 2 maanden erg ziek geweest (heb ik het liever niet verder over) waardoor we niet echt iets konden doen samen. Ik had nog weinig aandacht voor hem (naja nergens meer voor) maar daar kon ik niet veel aan doen. Maar hij deed ook niet echt z’n best. Hij wist niet hoe hij met het ziek zijn om moest gaan.

Heb ik nou de juiste keuze gemaakt om het uit te maken, of moet ik nog een keer met hem gaan praten. Ik hou nog wel van hem.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

ik weet eigenlijk niet echt, ik snap je keuze wel maar toch heeft hij ook niet heel veel fout gedaan.

Nee dat is waar, maar ik zag dat hij er wel veel moeite mee had. ik vond het eigenlijk zielig voor hem

ik zou je gevoel volgen,
wil jij nog met hem praten
dan moet je dat doen.
Probeer voor jezelf uit te zoeken wat je hiermee wil, en maak dan de beste keuze.
Succes ermee meid! :wink:

maar als hij er veel moeite mee heeft, beteken het alleen maar dat hij veel van je houd. en je zegt zelf ook dat je hem leuk vind dus ik zou het gewoon poberen.

Gewoon doen.

opzich is het best zonde om een relatie van 2,5 jaar af te breken en als jij het op kunt brengen met hem te praten zou ik het zeker proberen. Misschien moet je kijken waarom hij er niet goed mee om kon gaan, als je zijn stukje hoort begrijp je het misschien beter. Sterkte!

Vreemde reden om het uit te maken.

Wacht er even mee, geef het wat tijd. Wanneer je een enorm gemis voelt, kun je het altijd een keer proberen… :slightly_smiling_face:

Ik ben gister met hem wezen praten. Ik voel me nu een stuk beter. We zijn het er over eens dat het nu niet slim is om een relatie te hebben, maar als ik beter ben: wie weet.

Ja, hij kan er verder ook niks aan doen dat hij niet weet hoe hij met je ziek zijn moest omgaan.

Beetje vreemde reden. ik weet niet hoe ziek je was maar oke. je vriend kon er niks aan doen en je houdt nog steeds van hem. jongens weten vaak niet hoe ze moeten zijn als hun meisje ziek is. mijn vriend ook niet. maar je geeft zelf aan dat dit beter is en het is tenslotte jou gevoel.

Ik snap wel dat in de staat waarin je verkeerde het heel moeilijk is om op zoiets als een relatie te focussen. Die komt dan vaak op een tweede plaats. Je had beter toen je echt ziek was moeten afspreken de boel op een laag pitje te zetten.
Maar dat is nu al te laat.