Terschelling!

ik ben op camping cnossen geweest. leuk om heen te gaan, elke dag naar een cafe in west geweest en af en toe stappen in de braskoer… zeker een geslaagde vakantieweek geweest :stuck_out_tongue:

Afgelopen jaar geweest. Was heel gezellig, maar zoals hierboven ook al gezegd, je voelt je wel een beetje dom als “oudere” (17+) aangezien iedereen 15 of 16 ofzo is. Verder leuk & ook gezellige kroegjes.

Haha maar 16 en 17 is toch ampet verschil? Bij ons is de jongste bijna 16 vijftien dus, maar de oudste is al net 18.

uup

Ik ben er vorig jaar geweest, was toen 16.
Erg gezellige week gehad! Je bent aan het einde wel echt gebroken, zo veel herrie enzo, ik heb echt slecht geslapen haha. Maarja daar ga je ook voor naar Terschelling.
Verwacht niet te veel van het uitgaan, allemaal redelijk klein en in het hoogseizoen bomvol.

Ik ben vorig jaar geweest, naar Appelhof. 5 vriendinnen waren 16 en nog een vriendin en ik waren 15, maar we mochten overal naar binnen met de afspraak dat we niet mochten drinken. Heb echt een super vakantie gehad, was heel gezellig en je kunt er heel leuk uitgaan!

haha ik heb er alsnog zo’n zin in! :slightly_smiling_face:

up!

Aangezien ik dit jaar ook naar terschelling ga, vroeg ik me af of een paar van jullie misschien tips hadden. Braskoer, de Stoep of eerder Wyb om uit te gaan? En misschien plekjes waar je lekker kunt eten?

Even een upje voor dit topic!

Ik ga naar Terschelling, 2 weken voor ik 16 word en ben dan dus 15. Wordt hier moeilijk over gedaan met uitgaan?

Ik hoorde dat ze wel strenger zijn geworden dan vorig jaar, toen was er een meisje van 15 mee en die kwam wel binnen alleen kreeg ze geen alcohol. Ik kan je alleen niet garanderen dat dit dit jaar ook zo is… en anders gewoon heel lief glimlachen naar portier haha

Sowieso niet naar braskoer gaan. Wat een rot tent. Mensen met een bandje mogen in een rij gaan staan die voorrang heeft en wanneer de rij afgelopen is en er komen weer mensen met een bandje aan, mogen die alsnog door lopen. Het duurt zó ontzettend lang voordat wij eindelijk binnen waren. Toen we binnen waren hadden we gewoon geen zin meer door het zo lang wachten. Ik weet niet of dat nog steeds zo is, maar 2 jaar geleden wel. Wyb was wel heel erg leuk!

Weet iemand ook of je de discotheek van appelhof in komt als je niet op die camping staat?