Terschelling!

Heeeej! Wie gaat er allemaal naar Terschelling deze zomer, of is er al is geweest?
Ik ga deze zomer, en wil wel ervaringen horen. ^
Tell me all about it! <3

Ik ga! van 10 tot 17 juli met 11 vriendinnen!

oh leeuk! volgens mij ga ik de week erna. naar welke camping ga je? ^

ik ben in er toen 2 jaar geweest. Op camping Appelhof!
2 erg leuke jaren gehad daar. Geen echte discotheken zijn er… wel veel leuke en gezellige kroegjes. Erg leuk gehad!

Leuk om mee te beginnen met een stel vriendinnen!
Buitenland is nog leuker…xD Vorig jaar Albufeira, Portugal en dit jaar Mallorca!

ik ga ook keer wanneer geen idee lijkt me ook gezellig

als je naar de kroeg gaat, elke nacht rond 2 uur of half 2
ging iedereen buiten op de grond roeien!
haha dat was echt te mooi, mensen gingen rennen om nog mee te kunnen doen

Ik ga naar Terschelling Camping Appelhof 7 tot 14 juli.

Ik ben er 2x geweest, op Camping Cnossen ofzo, was helemaal prima! Heeeeel veel leuke mensen dus je leert veel nieuwe mensen kennen! Moet wel zeggen dat toen ik heen ging op mijn 17e, dat het toen wel echt zo was van uh oke, ik ben veel te oud a. Dus laat maar zeggen dat het tot je 16e leuk is haha!

True, true! Ben er twee jaar geleden geweest met 5 vrienden en 1 vriendin, we waren allemaal 17/18 en ik had echt het gevoel alsof ik op een peuterspeelzaal was (Appelhof trouwens). We hebben het wel heel leuk gehad, met de groep, een een groep van 10 jongens die echt heel leuk waren gewoon. Er zaten echt meiden tussen die de hele camping onderkotsten enzo, nouja die periode heb ik nooit gehad maar ik voelde me wel erg volwassen haha.

Is er écht superleuk, zeker als je nog niet zo vaak alleen zonder ouders weg bent geweest. Ik ben er vorig jaar geweest op Camping Cnossen. Binnen tien minuutjes op het strand of naar West waar je ‘s avonds écht prima uitgaan in bijv. de Braskoer. Gewoon gezellig. :’) Oh, en paardrijden over het strand. Jaaa, ik heb me wel vermaakt. Dit jaar naar De Panne wss en Amsterdam. Ook leuk.

Appelhof, ben er vorig jaar ook geweest. Super leuk en gezellig! Heb in dit jaar minder zin, maar dat komt door me vriendinnen.

Ik zou gaan, maar dat gaat helaas niet door.

aah dat is jammer, hoezo niet?

up

Dit kan wel in het vakantie 2012 topic ;p

no, haha dit is specifieker. ^

Een paar vriendinnen kunnen niet mee, en ik wil het toch wel gezellig met z’n allen doen. Ik houd sowieso niet erg van uitgaan etc, dus camping Appelhof zou het waarschijnlijk niet worden. Maar het is toch leuk om met een stel meiden te kamperen.

Ik ben er vorig jaar geweest, op camping Appelhof! Ik heb me er erg vermaakt haha

tell me more. ^ haha ik wil ff in de stemming komen, vind ik leuk. (a)

ik ga ook deze zomer naar appelhof met vriendinnen, van 13 t/m 2O juli