hee, dit jaar ga ik met vrienden een week naar terschelling naar camping cnossen! nog meer mensen die gaan? en weten sommige hoe het daar is, uit ervering enzo? groetjes
Ik kom mn hele leven al op terschelling, ben afgelopen 2 jaar met vrienden heen geweest.
Cnossen is meer een ouderencamping, voor zover ik me de camping herinner. Maar dan praat ik over de jaren dat ik daar met mn ouders was als een kind jonger dan 10.
Verder is het daar wel echt fantastisch, maar dat komt omdat ik veel met het eiland heb.
Het is leuk om heel veel dingen te doen.
Afgelopen jaar hebben we scooters gehuurd, eiland rondgereden, met een speetbootje de zee op geweest dat je zo over die grote golven kan gaan enzo.
En het uitgaan is natuurlijk hartstikke mooi, mooie stemming enzo.
Bij de wyb is het al -tigjaren lang het ritueel om in een rijtje op de grond te gaan roeien. :'D
oh en als je naar braskoer gaat, probeer dan zekerweten een dark mark uit.
Zit in 'tzelfde flesje als flugel, 2 euro en godganse heerlijk.
Heb 60 tot 80 euro opgemaakt aan die dingen.
Appelhof is een leuke camping
ik ga dit jaar naar terpstra!!!
heb er zoveel zin in!
waar kan je leuk uitgaan? braskoer en de wyb?
oh kan je ook ergens goedkoop en lekker eten?
Wow je bent 15? En je gaat nu al alleen op vakantie met vriendinnen? : o
Je hebt bij de haven een heel leuk restaurantje waar ik vroeger kwam.
De witte walrus, ofzo? Geen idee hoe die heet eerlijk gezegd en weet ook niet of die goedkoop is, dacht van wel. Ook best een mooi plekje daar :'D
En wyb en braskoer zijn wel echt dé discotheken. Naast de wyb heb je de schotse 4, is ook een mooi café :'D
mijn vrienden zijn 16, ik heb een klas overgeslagen
De jeugd van tegenwoordig doet het ook super snel…
Bij mij gaan ze allemaal ook al naar terschelling en ze zijn niet ouder dan 16 ^^
Zelf ga ik niet, ik zit liever in Engeland. (:
Je weet wel dat je dan niet de wyb & braskoer etc in kan he?
Ik ga over 3 weken ook, up dus!
Hee ik ook!
Terpstra of appelhof?
HEY ik ga naar Cnossen, donderdag!
Ben er vorig jaar ook geweest, opzich wel een leuke camping maar komt absoluut niet in de buurt van Terpstra/Appelhof. Het is gewoon een leuk, gezellig jongerenveldje waar iedereen niet continu dronken rondloopt.
Maar goed, als je 15 bent moet je even zorgen dat je een bandje voor Braskoer krijgt, anders kom je er niet in. En Wyb wordt ook moeilijk om in te komen, ze controleren heel streng…
Appelhof. Jij?
Ik ga naar Terpstra. Echt heel veel zin in!
Ahhh ik ben er vorig jaar geweest! Ik vond het zooo leuk haha
Maar als ik terug denk wat ik daar gedaan heb is het eigenlijk alleen maar geslapen gefeest gedronken en gegeten haha… Maar het is gewoon echt ontzettend leuk 7 dagen lang alleen met je vriendinnen en letterlijk alleen maar doen waar je zin in hebt! Als je 15 bent komt je wel gewoon makkelijk binnen bij de tent op Appelhof ik weet niet waar je heen gaat? Maar iig eigenlijk is het overal wel leuk om uit te gaan op terschelling! Veel plezier!
APPELHOF!
Hoe kom je aan een bandje van de braskoer?