http://www.hln.be/hln/nl/…ik-75-mensen-gewond.dhtml
al 4 doden 75 gewonden
Heftig! Lijkt me eng om daar in de buurt te wonen. Zijn de daders eigenlijk al gepakt?
de man heeft zelfmoord gepleegd, was een wraakactie ofzoiets
echt heel heftig! waar gaat het toch heen met deze wereld…
echt heftig en zo dichtbij… waar gaat het heen man…
Ja echt hè, soms dan word ik er gewoon bang van hoe het er hier allemaal aan toe gaat…
Jaa indd, eentje heeft al zelfmoord gepleegd, maar misschien zijn er nog handlangers op vrije voeten
Waarom heeft die man niet gelijk zelfmoord gepleegd?
In plaats al die mensen mee te nemen
Mijn vader vertelde het net, echt heftig! Vrijdag was hier ook al een meisje in de C1000 neergeschoten… gaat lekker.
Volgens de BBC had die man al eerder 58 maanden in de gevangenis gezeten, wegens verschillende misdaden en moest ie vandaag naar het politiebureau komen voor een verhoor ivm aanklachten tegen hem.
en hij had een aantal duizend wietplanten ook
en idd hij moest vandaag verhoord worden ofzo en uit wraak heeft hij dit dus gedaan …
helemaal mee eens !
Eigenlijk kijk ik het nieuws niet meer omdat er eigenlijk zowat alleen maar negatieve dingen in voorkomen. Ik wordt er gewoon bang van. Ik snap ook niet waarom mensen dat soort dingen doen.
Niet voor hun zelf want ze worden er niet beter door.
Niet voor hun geloof want in elk geloof is geweld verboden.
Niet voor hun familie want die wordt er niet gelukkiger door.
Dus waarom
wtf 123 gewonden??? niet normaal dit…
Zo zie je maar weer dat sommige mensen nooit volwassen worden.
Een beetje met granaten gaan zitten gooien omdat meneer niet wilde voorkomen.
Nou, fuck you met je kinderachtige gedoe! (:
Niet alleen heeft het onnodig levens gekost, het is ook nog eens een ontzettend domme en mislukte, ondoordachte actie.
Wat denk je nu te bereiken met zoiets. -.-
Die kerel spoorde niet en het onderzoek is nog niet eens ten einde.
Hoop voor de slachtoffers.
Er is nooit gezegd dat het een terroristische aanslag was?
ik snap het gewoon zo iets kan je niet bevatten
gewoon te erg voor woorden
Er is zelfs een baby’tje dat is gestorven, echt zo erg. Wat heeft ie daar nu mee om mensen te doden en dan zichzelf nog te vermoorden, sommige mensen zijn toch echt gestoord in deze wereld…