Terra Nova (spoiler)

Dus, hebben jullie gekeken? Wat vonden jullie ervan? Ik zette de tv tijdens het oppassen toevallig op RTL5, precies op het goede moment, haha!
Ik vond het écht een heel leuk programma.

Even een samenvatting voordat mensen te lui gaan zijn die zelf op de zoeken haha :stuck_out_tongue:

De Amerikaanse sci-fi serie Terra Nova speelt zich af in de toekomst, 2149. Wanneer de aarde wordt bedekt onder een dikke laag verontreinigde lucht en men niet meer op straat kan lopen zonder gasmasker, voorspellen wetenschappers dat het snel gedaan zal zijn met onze planeet. Ze openen een deur die uiterst zorgvuldig gekozen gezinnen terug brengt naar de prehistorie, ongeveer 85 miljoen jaar geleden. Dit is midden in de tijd van Dinosauriërs, wanneer er vooral carnivoren (vleeseters) leven.
In de eerste aflevering speelt vooral het probleem dat Jim Shannon (vader) naar de gevangenis moet omdat hij en zijn vrouw de wet hebben overtreden door een kind te veel te hebben. Als de Shannon familie wordt uitgenodigd om mee te gaan met de 10e pelgrimstocht naar Terra Nova, mogen vader Jim en jongste (3e) dochter Zoë niet mee. Ze vinden een spannende manier om hen toch door de poort te krijgen.
Wanneer ze in Terra Nova aankomen, maken ze kennis met een hele nieuwe nederzetting, nieuwe samenleving en met de natuur. Dingen die voor ons normaal zijn om te zien, zoals de maan en de wolken, hebben zij nog nooit gezien.
Ook zijn de Dino’s een groot probleem en natuurlijk komen er de gebruikelijke liefdes’drama’s’ in voor.

Ik heb ook gekeken, vond het heel leuk! Het verhaal spreekt me sowieso wel aan

Ghehe mij ook:) Sowieso films die over de toekomst gaan (2012, Hunger Games) vind ik wel leuk:)

Haha precies op het goede moment ja! :stuck_out_tongue: Vond het ook heel leuk en spannend.
Mijn moeder riep ons erbij en toen zijn we met zijn 3en gaan zitten kijken :grinning:

Jaa, ik heb het ook gekeken en ik vind t echt een hele leuke serie
Komt elke donderdag toch?

Jep, elke donderdag:D om half 9:)

Ik heb het ook gekeken maar ik keek het eigenlijk alleen omdat Landon Liboiron erin speelt. ( Josh ) :slightly_smiling_face:

Maar het is ook wel een leuk progamma :slightly_smiling_face:

Ik heb de hele serie gekeken. Het concept is wel leuk, maar ik vond de uitvoering toch een beetje matig. Zeker tegen het eind van de serie (zal geen spoilers plaatsen).

Wat jammer, ik ben het vergeten. Misschien download ik het nog wel een keer dan, het klinkt interessant.

Ik heb het ook gezien (: ik vond het super! Jammer dat er geen tweede seizoen is gemaakt :frowning_face:

ik vond het ook een hele leuke serie, inderdaad erg jammer dat die in amerika (geloof ik) niet zo’n succes was!

Jammer ik ben het vergeten te kijken, had het eigenlijk wel willen zien! Misschien ga ik de eerste aflevering wel op internet kijken :slightly_smiling_face:

Waar kan ik dit terugkijken?

Op rtl gemist staat hij niet

Mensen hebben hier al de hele serie gezien zie ik? Waar hebben jullie dat gezien?

www.watchseries.eu ?

Ik volg het ook! Vind het wel een goede serie. Wat ik me nou alleen afvroeg, ze zijn dus nu terug in het dino tijdperk. Maarja de dino’s kregen toch te maken met de meteorietinslag en zijn toen uitgestorven? Dan krijgen ze daar toch ook last van?!

ik vond het heel leuk, soms alleen te nep

ohh flex, dankjewel!