Terecht jaloers of niet?

Mijn vriend is naar een festival geweest en ik vroeg zo aan de telefoon hoe het was. Hij had het over een vrouwelijke dj die heel erg knap was en nu lees ik op zijn twitterpagina dat hij op slag verliefd is op haar.
Ik voel me er nu best wel kut over eerlijk gezegd en ik ben ook jaloers, omdat ik no way aan haar kan tippen.
Wat denken jullie, ben ik terecht jaloers of niet? En wat vinden jullie er sowieso van als jullie vriend zegt dat hij een andere vrouw/meisje knap vindt?

-xxx-

Knap , dat maakt niet veel uit.
Maar als hij zegt dat hij verliefd is - wat me sterk lijkt, maar ze heeft dan iniedergeval veel indruk gemaakt- Zou ik toch maar even goed met hem gaan praten!
En ja je bent terecht jaloers

ik haat het zo als mijn vriendje dat zegt, maar wees in ieder geval blij dat het geen meisje uit zijn team is! en ‘verliefd’ bedoelt hij natuurlijk niet serieus, maar hij moet toch ook wel snappen dat je zulke uitspraken niet kunt maken als je een vriendin hebt?

Ja, ik zou ook jaloers zijn.
Kent hij die dj ook echt?

Terecht jaloers. Ik vind het wel raar van je vriend dat die ook nog tegen jou zegt dat er een knappe vrouwelijke dj is. En dan dat op zijn twitterpagina.
Ik zal maar met hem gaan praten. Daar is niks mis mee, jij verdient uitleg.

Pff nogal lomp van hem om het ‘‘verliefd’’ te noemen. Ik zou het er wel even met hem over hebben, maar ik denk dat je je niet te druk moet maken. Het is een lompe uitspraak, maar ik denk dat hij wel echt verliefd op jou is, en dat is toch het belangrijkste? Jij hebt vast ook wel beroemdheden die je knap vind ofzo, maar die betekenen dan toch niet meer voor je dan je vriend?

Nou, hij was dus op mysteryland geweest en die dj is niet heel bekend en had dus zeg maar een kleine tent ofzo waar ze draaide. Maar hij heeft er niet mee gepraat ofzo. En ik snap wel dat dat verliefd niet serieus is bedoeld, maar ik vind het niet echt bepaald grappig. Dat kan hij beter voor zich houden, toch?

Ja ik snap je wel hoor, erg dom om het op twitter te zetten terwijl je een vriendin hebt. Ik zou er dan toch maar gewoon met hem over gaan praten en laten merken dat je dit niet zo tof vind.

+1

praat er eens over met hem, vraag eens echt hoe het zit, wie weet probeerde hij gwn wat op te scheppen op twitter bij zijn vrienden

en als je er nog steeds ni goed bij voelt, dumpen! het feit dat je om hem geeft en dat hij er geen rekening mee houdt, maakt van hem stupid.

maar ja boys will be boys
Je verdient beter.
1 tip
niet meteen vragen van probeerde je dom te doen bij je vrienden ofz
nee jongens kunnen hier niet tegen, geloof mij ik spreek uit ervaring hahaha

ma praat erover… en zoals ik al zei als hij geen rekening wilt houden me je gevoelens
jahh

maak het dan uit, het beste is dat je eventjes huilt en da je over hem geraakt dan da je jaloers bent en jezelf kwelt voor een jongen die dom wilt doen…

Het is wel stom dat hij zegt dat hij verliefd is > <
Ik vind dat je terecht jaloers bent, maar mss moet je er gewoon eens over praten met hem.

terecht jaloers? Hello, natuurlijk! Het is niet echt normaal dat je vriend even duidelijk maakt dat hij op iemand anders verliefd is, en dat jij dat gewoon leest op zijn twitterpagina, en het niet eens tegen jou zegt. Ik zou zeer pissig zijn…

-

Ik vind het een beetje overdreven eerlijk gezegd. Waarschijnlijk was het gewoon lol met de vrienden en was het van “Damn zij draait goed” “Ja zo’n griet zou ik wel willen”… Naja dat is wat ik zou denken, niet zo’n big deal.

Pfff >.< sukkel
hij mag haar dan wel knap vinden, maar om dat nou op zijn twitter te zetten? Praat erover als het je echt dwars zit meis.

Dat hij haar knap vindt, dat kàn. Dat hij tegen jou zegt dat hij haar sexy vindt, en zij is echt knap, dan heeft hij een goede smaak en hoor jij daarbij! Maar wat hij deed is wel een beetje over the top. Maar wees niet jaloers, het is jouw vriendje en hij lacht er waarschijnlijk gewoon mee. Als hij echt verliefd was zou hij het niet twitteren, haha :grinning:

Hij is vast niet verliefd. Welk persoon is er nou op slag verliefd? En al helemaal als je al een vriendin hebt. Het is niet leuk, en je kunt erover praten, maar misschien is het beter om al die drama over te slaan en het met een flinke korrel zout te nemen…

Daar heb je een punt! :wink: