Terecht dat ik zo reageer?

Paar maanden geleden heb ik een jongen leren kennen. Toen een keer mee afgesproken en was hartstikke leuk en gezellig. Daarna had hij steeds geen tijd om met me af te spreken. Heb meerdere keren gevraagt om af te spreken maar steeds kon hij niet of er kwam wat tussen.
Afgelopen vrijdag hebben we weer afgesproken. Was weer hartstikke gezellig. Vind hem ook echt leuk! Hij zegt mij ook leuk te vinden.
Vrijdag had hij gezegt dat we waarschijnlijk woensdag (vandaag dus) af zouden spreken. Ik heb hem vanmorgen gesmst of het nog doorging. Hij zei dat hij het vanavond pas wist, maar waarschijnlijk kon hij niet.
Toen heb ik gezegt van, als het zo doorgaat heb ik er geen zin meer in, omdat hij steeds geen tijd heb. (aangezien we in 3 maanden tijd maar 2 keer hebben afgesproken.) Hij zei dat hij het ook kut vind en dat hij er niks aan kan doen, want hij heeft het druk met z’n werk en voetbal.
Maar hij vind het ook jammer dat het zo loopt, want hij vind het leuk met mij zei hij.

Ik baal hier zo van, want vind hem zo leuk.
en dan heeft hij gewoon geen tijd!
en hij zegt dat hij mij ook leuk vind.
moest het even van me af typen.

jaaa ik snap je wel, als het ook de hele tijd een beetje van jou moet komen. Verder heb ik niet echt advies ofzo sorry, haha.

jaa iki snap het ook wel, lijkt alsof hij er (bijna) geen moeite voor doet, misschien kan je x bij zn voetbal gaan kijken ofzo?

Je kan hem inderdaad een keer verrassen dan bij voetbal (:
Kijken hoe hij dan reageert, dan zie je ook wel of hij je echt leuk vind of niet

Als hij je echt super leuk zou vinden, zou hij tijd vrij maken.

Soms kan dat gewoon niet, ik zat bijvoorbeeld met mijn tentamens die ik MOEST halen, toen stond mijn ex (toen was het wel mijn vriend) even op de tweede plaats, aangezien ik mijn toekomst toch echt belangrijker vind.

Ja dat is logisch natuurlijk!
Maar dan nog zou ik vaker dan 2x in 3 maanden tijd vrij maken.

Als hij je echt leuk zou vinden zou hij wel tijd voor je vrijmaken toch?
Een keer gaan kijken als hij moet voetballen is idd ook een leuk idee ja ^^

Dat zou ik ook doen! En dan kan je na de tijd altijd met hem meegaan naar huis ofzo dat jullie alsnog iets doen. Ik snap wel dat je zo reageert maar hij kan ook niet best alles afzeggen. Successsss (:

Ik denk ook wel dat hij misschien gewoon niet echt zo’n behoefte heeft om je veel te zien…

ik zou dan niet met hem mee naar huis gaan eigenlijk!
want na een hockeywedtrijd, wil ik het liefst eigenlijk douchen xd
maar je kan best na de wedstrijd even met hem kletsen enz in de kantine!

dan wacht je toch even tot hij heeft gedoucht en zich heeft omgekleed? xd

haha maar dan zit jij alleeen in de woonkamer ofzo
is hij aan het douchen xd
kan je beter een uurtje later ofzo afspreken ;p

Daar sluit ik me bij aan. En ik vind het ongeloofwaardig dat je echt niet meer vrij kunt maken dan dat. Als je wilt dan kan dat echt wel

nee maar ze hebben altijd wel douche´s in de kleedkamers toch? daar douche ik altijd gewoon?

bedankt voor de reacties.
weet niet eens waar hij voetbalt, dus dat word 'm niet :slightly_smiling_face:

daar is wel achter te komen toch?

zal best kunnen, maar denk niet dat ik dat ga doen :slightly_smiling_face:

Ja, maar wil jij zeggen dat je in 3 hele maanden geen tijd hebt om met je vriend af te spreken? Als je zegt je moet een maandje keihard blokken ok, maar om nou maar 2x af te spreken vind ik echt overdreven. Als het telkens van één kant komt zou ik het laten. Als je een relatie met zo iemand hebt is het des te meer frustrerend en als je er nu al hinder van ondervind weet je eigenlijk al dat het niks wordt eerlijk gezegd…