Tepels

Hoi
het klinkt een beetje raar, maar mijn tepels worden steeds lichter, en bijna huidskleurig nu al, ik vind het egt een beetje vreemd

Denken dat jullie er iets mis mee is ?

geen idee.
:four_leaf_clover:

uu leip, dat klinkt niet goed ofzo… kan je niet helpen up

Dat klinkt eng. Ik heb wel een keer gelezen dat je tepels van kleur kunnen veranderen bij borstkanker…?! Ik zou anders even naar de dokter gaan, je weet maar nooit. Maar ik wil je niet bang maken, want miss is er ook wel niks aan de hand.

als je het niet vertrouwd kan je toch naar de dokter gaan? ik zou niet weten wat het is, sorry

Ik weet het ook niet. Ik heb er ook nog nooit van gehoord? Als ik jou was zou ik eerst naar je moeder gaan en daarna als het nodig is naar de dokter. Je weet maar nooit.
Upje voor jou! xxxx

ik denk dat er niks aan de hand is, maar als het aan je blijft knagen (niet je tepels,maar je gevoel) zou ik tóch even langs de dokter gaan.
dan is het maar uitgesloten ofzo weet je. succes!

Mijne zijn ook heel licht… Vind ik stiekum mooier : P Maar als het echt iets met borstkanker is vind ik het eng, maar dat denk ik niet want ik ben ook best bleek in m’n gezicht, heeft het vast mee te maken.

Ik denk trouwens dat ze met borstkanker rare vlekjes in onnatuurlijke kleuren krijgen, niet in het geheel lichter worden.

Nu heb ik echt heel veel theoriën opeens, misschien komt het omdat het winter is.

hmm geen ídee wat raar misschien voor de zekerheid naar de dokter

Misschien ligt het idd aan de winter, als het een tijdje zo blijft denk dat ik dan maar naar de dokter ga?

Waarom hebben mensen het hier over borstkanker? Dat is totale onzin. De kans dat je op zo’n jonge leeftijd borstkanker krijgt is wel heeeeeel klein. Dus sluit borstkanker maar uit.

^ gellukig, hoef ik me daar geen zorgen over te maken!

even langs de dokter als je het niet vertrouwd.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar inderdaad; dokter?

Idd, ik zou even naar de dokter :slightly_smiling_face:

En btw, met borstkanker worden je tepels toch meestal donkerder?

nee ze veranderen van kleuren. donkerder of lichter. beide kan

ik heb geen idee joh… maak je je zorgen ga even langs de dokter zekerheid voor alles toch?:slightly_smiling_face:

Idd, zou ik ook doen.

Hij is klein, maar dus niet uitgesloten het kan zijn dat ze het toch kan krijgen dat ze wel bij die hele kleine groep jonge mensen hoort die borstkanker krijgt.
Bovendien kan je maar beter uitgaan van het ergste,dan is het alleen maar een meevaller als het niets blijkt te zijn.
Stel dat je je nu geen zorgen meer maakt, en je blijkt ineens wel iets te hebben dan is de klap groter.
iig ga voor de zekerheid even naar de dokter en vraag het daar wat het is, die kunnen je beter zeggen wat het is dan de mensen hier :wink:
goodluck.