Hallo iedereen.
Nadat mijn vriend aan mijn tepels zit zijn ze een paar dagen erg gevoelig hoe kan dat?
Doet hij het erg hard? Idk, een paar dagen is wel lang.
Soms wel maar niet altijd
Hoe oud ben je? Toen ik net wat meer vrouw werd zeg maar, had ik ook hele gevoelige tepels.
Als een jongen het hard doet, is het logisch dat ze wel even gevoelig zijn. Heb het alleen nooit langer gehad dan een dag…
Ik ben 17. Ik zelf was eerst bang dat ik zwanger was maar ik ben gewoon netjes op tijd ongesteld en ik heb een test gedaan en die was negatief.
Kan je misschien wat meer in detail treden over hoe ruw hij is? Draait of trekt hij dan aan je tepels? Mag ook privé hoor.
Hij knijpt er in. Wrijft er over. Houdt hem met 2 vingers vast knijpt dan en trekt er soms aan
En hoelang heb je er nu al last van?
Het kan ook zijn dat jouw tepels er gewoon niet tegen kunnen. Misschien moet je eens kijken wat er gebeurd als hij het zacht doet?
Ik heb er vanaf zondag last van. Het is alleen gevoelig als ik er zachtjes in knijp.
Maar de rechterkant is veel gevoeliger dan de linkerkant want daar zat hij het meeste aan
Ik zou gewoon eens wachten totdat het minder gevoelig is, en dan niet zo ruw meer zijn. Mocht hij er zacht aan zitten en ze zijn dan nog gevoelig, zou ik even contact opnemen met de huisartsassistente. Meestal kan je telefonisch je probleem uitleggen en weten wel of het normaal is of niet.
Okee bedankt. Maar zwanger kan toch niet? (Ben daar altijd wel bang voor *schaam)
Heb je seks gehad? Zo ja, dan kan het altijd. Alleen dan zou je echt veel meer klachten moeten hebben.
Ik heb seks ja, ik heb een test gedaan en die was negatief. Maar zelf heb ik ook nog Pds
Heb je anticonceptie gebruikt?
Ga anders naar je dokter als je het niet vertrouwt maar ik denk dat er niks is.
Ik gebruik de pil. Elke dag op dezelfde tijdstip. Wordt altijd netjes ongesteld. Ben al een keer naar de dokter gegaan omdat ik heel veel zeurende pijn heb in mijn onderbuik. Toen hebben ze bloed laten afnemen en zeiden dat het Pds was. Ik heb nog gevraagd of er een kans is dat ik zwanger was en ze zeiden nee. Heb toch een test gedaan (op de dag dat ik ongesteld werd) en die was negatief
Dan zou ik gewoon niks doen. Waarschijnlijk is het niks. Vraag anders of je vriend iets rustiger doet want als je er dan geen last meer van hebt dan weet je hoe het komt.