tepelpiercing.

jaaaaa sorry ik weet dat er een piercing topic is!!
maar ik heb ff snel antwoord nodig, morgen na school wil ik een tepelpiercing laten zetten, maar ik ben over 5 maand pas 18!! mijn ouders willen wel mee voor toestemming enzo, maar dat vind ik niet echt fijn ik wil gewoon met een vriendin,
mijn vraag: piercen ze onder de 18 in de tepel??
mensen met ervaring??

oja en doet het zeer:$? haha
thanksssss!! xxxxxxxxxxxxx

Nee, dat doen ze niet zonder toestemming, tenminste, ligt er ook aan naar welke piercer je gaat…

En ik denk dat het erg veel pijn doet ja. Dus succes! :stuck_out_tongue:

AUWIE dat lijkt me al pijnlijk alleen als ik eraan denk ;p
maar heb er geen verstand van…

pijnlijk.

als ze mee willen, waarom doe je dat dan niet ff voor de toestemming en dat ze drna weggaan? Je kan dan toch alsnog ee nvirendin meenemen.

grrrr heb echt geen zin dat mn hele familie er blij omheen staat -.-
en de reacties zijn echt vet verschillend haha!! sommige mensen voelen het niet eens, hoop dat ik een bikkel ben haha:$

Hoezo je moeder kan toch best mee… Wat is daar nou weer erg aan.

omdat ze zo zijn van: HAHA dat wil ik wel zien stoertje!!! kunnen we lachen HAHA blabla -.- ik wil dus gewoon laten zetten en thuis komen WHOEHOEH ik heb er een haha(6)

Idd, neem je ouders mee voor de toestemming en daarna trap je ze de winkel uit xD

^ haha nee dat gaat niet lukken dan blijven ze sowieso ze vinden het namelijk heel grappig dat ik 't wil en er pijn van krijg grr

Leuke ouders. :’)

Nee, ze willen niet eens in je oor een gaatje schieten zonder je ouders erbij als je >18 bent o.0

:frowning_face:
haha en ja het zijn leuke ouders ma ze vinden me gek en mn moeder kan er van genieten als ik doe dat het me niet uitmaakt terwijl het me wel uitmaakt haha ben zenuwachtig:$

Een vriend van me neef heeft het laten doen terwijl we op vakantie waren met de hele familie voor de lol, hij ging dood van de pijn :’)

hahahaha^ ohjeeee mn buurman is ook een grote stoere beer die wou er twee zetten na een wou die niet meer hij viel bijna flauw haha! maar volgens mij is het bij meisjes anders, ligt aan de zenuwen ofzo? want bij de meisjes die ik ken die het hebben, deed het niet zo heel zeer :open_mouth:

Ik krijg al kippenvel van de gedachte…

Dat wil je toch niet… ;x Moet je zelf weten, maar denk er goed overna (:
niet dat je 'm laat zetten, en dan later erachter komt dat je voorniks pijn leidde…

waarom wacht je dan nog niet een tijdje tot e 18 bent, zolang duurt het dan toch niet meer?

Je hebt echt een id nodig hoor! Bij een piercing vragen ze er sowieso naar :wink:
anders moet je echt iemand meenemen :stuck_out_tongue:
ennnn ik heb gehoord dat het klote voelt… maar goed dat voelt het maar even en daarna ben je vast happy met je nieuwste aanwinst, right! :slightly_smiling_face:

nee kanniet meer wachten:$