Tepel boven bh uit?

Eeey ik heb een probleempje met mn beha.

opzicht heb ik grote tepels, maar ze komen steeds boven mn bh uit ;o.
Is mijn beha te klein ofzo? het is alleen bij deze beha. waarschijnlijk ligt het aan het model ofzo? Deze is van de h&m en volgens mij zijn de maaten daar best wel anders… en het is een push up dus kan het ook daar aan liggen?

Het is toch gewoon duidelijk dat het aan het model ligt…? Je geeft het antwoord zelf al :’)

het kan misschien aan de model liggen, want niet alle bh’s zijn voor 1 persoon gemaakt.

het kan misschien aan de model liggen, want niet alle bh’s zijn voor 1 persoon gemaakt.

Ik had dat ook totdat ik de bandjes van m’n bh eens goed verstelde!

Het kan aan het model liggen en misschien is hij ook wel te klein.
Want ik had dat ook met sommige BH’s van verschillende merken en dat vond ik wel een beetje apart. En toen viel me ook nog op dat de beugel net wat te veel OP mn borst zat, dan erachter.
Kortom, bij mij was deze toen te klein.

ik heb dat probleem ook, bij best wel veel bh’s…

Ik ook weleens haha, of ik nou een C of een D koop ofzo. Echt heeeel irritant.

Model of de maat inderdaad. Als je het bij alle modellen hebt (en meerdere maten hebt geprobeerd) zal ik het eens bij een lingeriewinkel laten meten =)

Idd. (:

Het is toch vanzelfsprekend dat het model of maat is? ;p
en probeer eerst de bandjes te verstellen, dat ze wat hoger zitten.
Als het dan nog niet lukt,
dan is het het model.

Het ligt gewoon aan de cup van je bh

ik heb het ook alleen bij de h&m, als ik dezelfde cupmaat pak als die ik normaal heb.
in de paskamer lijktie goed, totdat je met je armen gaat bewegen haha! ik pak altijd een cupmaat groter bij de h&m.

Het ligt inderdaad aan de cup van de BH, ga anders naar de Hunkemoller daar meten ze gratis je cup en kunnen ze je helpen.

dat heb ik alleen maar met h&m bh’s dus haal ze nu altijd bij de hunkemoller
en die heeft ook veel leuke

ik heb het zelf nog nooit meegemaakt …

Hunkemoller de bestttt.

h&m heeft echt rot bh’s voor mij dan

Ga naar de Hunkemöller ! (:

volgens mij draag je dan te kleine bh’s.

Je kunt met een meetlint jezelf opmeten (net onder je ribben en op je tepels) en dan als je ff googelt op “bh maat” kom je vanzelf wel een diagrammetje tegen met welke maat je dan moet hebben.