Tentamen leren binnen anderhalve dag, hoe?

Donderdagochtend heb ik een toets van een boek van bijna 300 bladzijdes.
Ben hier nog niet aan begonnen, heb ook geen aantekeningen van de lessen
Normaal gesproken leer ik door zelf een samenvatting van het boek te maken, heb daar nu alleen niet meer de tijd en energie voor, heb al 3 tentamens gehad waarvoor ik wel geleerd had.

Hoe kan ik er binnen anderhalve dag toch voor zorgen dat ik een voldoende haal? Samenvatting kopen, powerpoints leren, tóch zoveel mogelijk zelf proberen te samenvatten, alleen het boek lezen? Iemand tips?

Alvast bedankt!

Ja dat wil ik dus echt niet, dus hoe zou ik het moeten doen om te probéren een 5,5 te halen?

Niet op Girlscene zitten en nu gewoon nog leren wat je kan. Probeer gewoon het boek helemaal door te nemen.

Zelf samenvattingen schrijven kost teveel tijd.
Een samenvatting kopen is dan handiger. Powerpoints zijn vaak wat beperkter.

Ik leerde meestal door het boek te lezen en dan de powerpoints als samenvatting ‘basis’ te gebruiken; ik maakte aantekeningen bij de sheets, zodat ik de stof beter begreep.

Dus als een powerpoint zegt:
7 stappen van een communicatieplan:
Situatie
Doelgroep
Boodschap
Middelen
etc.

dan maakte ik nog kleine aantekeningen:
Situatie (SWOT-analyse, DESTEP, etc.)

Haha SWOT en DESTEP zijn precies dingen die ik moet kennen.
Isgoed bedankt!

Ik koop altijd een samenvatting op stuvia van het vak/boek. Die leer ik altijd in 1/2 dagen en dat lukt prima. Kan je misschien ook proberen

Gebruik inderdaad de powerpoints als basis en vul die desnoods aan met dingen uit het boek. De docent heeft de dingen uit de powerpoint niet voor niks verteld, dus over het algemeen is dat de basis/het belangrijkste.
Zou niet meer gaan samenvatten, zonde van je tijd.

Stampen die Power points, vergeet dat boek maar tenzij er samenvattingen per hoofdstuk in staan! Met alleen de Power points, wat boeren verstand en wat geluk moet je een best eindje kunnen komen.

Update: heb een 7.5 gehaald hahaha

Gefelicitaart ben je geslaagd?