Tentamen gemist EUR

Deze week heb ik mijn tentamen gemist doordat de trein niet reed. De herkansingen zijn pas in juni, maar ik weet niet of ik die wel mag maken want ik ben dus niet op komen dagen bij het eerste tentamen. Ik heb het examenreglement bekeken, maar heb hier niets over kunnen vinden. :frowning_face:
Weet iemand hoe het zit met de herkansingen aan de Erasmus? (ESL)

Alvast bedankt!! :grinning:

Ik zou gewoon even contact opnemen met de coƶrdinator van het vak of een studiebegeleider, dan weet je het meteen zeker!

Je moet de OER wel ergens kunnen vinden toch? Daar mĆ³eten dat soort dingen gewoon in staan! Anders inderdaad even contact opnemen met iemand van het vak o.i.d. (:

In dit soort situaties moet je eigenlijk een soort ā€˜bewijsschriftā€™ van de NS hebben dat je trein Ć©cht niet reed, en dat dan inleveren bij de universiteit met een verklaring waarom je niet bij het tentamen aanwezig was.

Zo gaat dat in ieder geval bij ons. Ze zijn er echt best streng in. :T

Bij ons zijn ze hier helemaal niet streng in. Jij hebt er moeilijk wat aan kunnen veranderen, dus ik denk dat je het echt wel mag maken hoor :slightly_smiling_face:. Ik vind dat ze het anders echt niet kunnen maken! Maar zeker even vragen aan je studiecoƶrdinator. En inderdaad als ze streng zijn, moet je inderdaad even een bewijsje zien te vinden dat de trein echt niet reed.

Je moet het toch soweiso herkansen. Maar stel dat je die vak neit haald en bijv op 39 punten komt dan kan je wel beter bewijsschrift hebben van NS, dan kunnen ze je misschien overlaten naar 2de jaar ookal heb je BSA niet gehaald.
Een vriend had ook pech vorig week. Hij kwam met auto naar eur maar had onderweg ongeluk gekregen, dus had hij tentamen gemist. Zijn bewijs is dan schadeformulier van auto.

Ik heb ook een tentamamen gemist. :frowning_face: allemaal door me vader!