Tennis

Ik zat eraan tedenken om op tennis te gaan, maar weet dus niet zeker of ik het leuk vind.
Ik doe ook al aan handbal.
Maar hoeveel kost tennis ongeveer?
En wat vinden juullie van tennis?
xx

Tennis is een van de weinige sporten die ik leuk vind , ik haat teamsporten de rest verneukt het altijd. Maarja geen idee hoeveel zoiets kost , zat er vroeger wel op :slightly_smiling_face:

Bij mij kost het als het goed is iets van 90 euro voor een half jaar, maar het verschilt natuurlijk per vereniging en het ligt er ook aan of je priveles, duoles, of groepsles neemt. Ook ligt het eraan hoe vaak je per week wilt trainen, ik train 1 keer per week een uur in een groep van ongeveer 8 mensen. Ik zit er al 12 jaar op en het verveelt me nog niet, maar het zou natuurlijk goed kunnen dat jij er niks aan vindt. Kun je geen proefles nemen, dat je 1 of 2 lessen meedoet met een groep als dat mag en dan beslist of je het leuk vindt?:grinning:

Ik ben een jaar geleden met tennis gestopt en daarvoor heb ik een jaartje badminton gedaan en daarvoor deed ik altijd wedstrijdzwemmen. Het is gewoon niks voor mij al dat alleen spelen, en ik vind dat je nog een betere band met mensen krijgt als je echt sámen wint en sámen verliest. bij individuele sporten is het toch altijd kut als jij dik verliest en iemand met wie je traint dik wint. Toch moet ik zeggen dat ik tennis een jaar lang met veel plezier heb gedaan!

Ik kan dat dus echt niet ;'D

ik wil misschien ook op tennis , maar weet ook niet zeker of ik het wel leuk vind ! maar misschien is zo’n proefles wel een goed idee, kan je kijken hoe het is !
xx

Ik heb vroeger getennist. Ik ben ermee gestopt omdat ik het buiten de lessen nooit deed. Nu doe ik het alleen nog in de vakantie als er een tennisbaan is op de camping. Het is wel leuk. Maar je moet wel een beetje tegen je verlies kunnen x) Ik vind het echt frustrerend als de ander punten krijgt en het bij mij gewoon niet lukt. :woman_facepalming: Dus het is niet echt iets voor mij…

tennis is leuk op de wii (Y) . & in het echt doe ik het eigelijk nooit ;s .

best lang op tennis gezeten
ik vond het wel leuk ^^ moes eraf omdat k ging verhuizen…
& je kan ook dubbelen met wedstrijden dan verleis of win je dus samen haha ^^

xx

Tennis is geweeeeeeeldig<3<3
Luv it!!
Het is wel een kaksport trouwens en ook redelijk prijzig. Het ligt idd echt aan het soort les dat je neemt, hoe lang en hoevaak. En of je ook nog lidmaatschap per jaar moet betalen. Ik ben 100 lidmaatschap + 375 euro aan lessen (15 keer half uur priveles, was te laat voor groepsles D: )kwijt en dan nog materiaal, maar dat is overal zo natuurlijk.

Hartje Tennis.
Ik betaal 126 euro ofzo voor 20 lessen, dat is dus een half jaar.

ik tennis nu al 12! jaar sinds m’n5de en ik vind 't nog steeds erg leuk
ik doe ook mee met toernooien en sta op de nationale ranglijst
tennis is opzich wel een dure sport (denk aan tennisrackets, schoenen, kleding en lessen) maar als je 't recreatief gaat doen (1x in de week) dan is 't volgens mij nog wel te doen
je kan ook naar een tennisvereniging in de buurt gaan en vragen of je misschien 1 proefles mag nemen of daar informatie vragen over 't lesgeld vaak staat dat ook wel op internet hoeveel 't is
en ik vind 't trouwens echt geen kaksport (naja misschien als je in 't gooi woont ofzo dan wel) maar ik woon in een boerendorpje en bij mijn trainingen zijn er echt geen kakkers:P

tennis kost wel wat…

Ik heb ook getennist, maar geen idee hoeveel het precies kostte. Ligt ook aan bij welke vereniging je gaat neem ik aan.
Er moest betaald worden voor elk half jaar, daarna kwam het binnentennis en dat was dan iets duurder.

Ik deed het eigelijk alleen omdat ik toch een sport wou doen, maar niet wist wat ik leuk vond, want eigelijk vond ik er niks aan. M’n broer tenniste (nu nog steeds btw) daar en daarom wou ik ook gaan tennissen. Ik was vroeger echt zo’n meelopertje van m’n broer, ik deed alles wat hij ook deed :’)

Ik wil ook graag gaan tennissen ik ga waarschijnlijk beginnen met het zomerseizoen. Ik ken ook wat mensen die erop zitten dus wel leuk, een groepje van zes is het van mijn leeftijd. Ik denk dat ik eerst een beetje van te voren de regels ga leren :wink:

Ik wil misschien ook op tennis, moet alleen nog me ouders overhalen. En ik moet ook nog een racket en kleding (je moet toch van die spike schoen ofzo??) Dus ik weet nog niet zeker of ik ga…

Ik heb op tennis gezeten, ik vind het erg leuk om te doen!
Maar ik ben er vanaf gegaan omdat ik de lessen en de leraar saai vond,
op vakantie ofzo doe ik het nog wel gewoon.
En tennis is over het algemeen wel aardig duur d8 ik

Nee spike schoenen hoeft niet, maar je kunt wel speciale schoenen krijgen voor op gravel en kleding en een racket hoeven nog niet eens zo duur te zijn hoor