Tenerife!

hii!
Waarschijnlijk gaan wij in de meivakantie naar Tenerife.
Maar is iemand daar al ooit geweest? En hoe was het? En in welk hotel zat je? Ben erg benieuwd.
Als je ook komende meivakantie gaat en het is al geboekt, wil je mij dan laten weten in welk hotel je zit.
Ik hoor t wel. doeii xHvj

Ik ben niet op Tenerife geweest, maar op het kleinere eiland ernaast: La Palma:D:D
het was heeeeerlijk <33 je hebt er dezelfde zee en dezelfde zon, dus volgens mij lijken La Palma en Tenerife heel erg op elkaar. Fijne vakantie!:stuck_out_tongue:

Hee
Ik ben een paar jaar geleden naar Tenerife gegaan.
Het was mijn eerste vliegtuig reis.
Ik vond het echt geweldig !
Alleen de stranden waren niet zo mooi (helemaal zwart)
maar de zonsondergang was echt zoo moooi :grinning:
Ik weet niet precies waar wij zaten,
het was een soort van parkje met huisjes en dan 1 grote eetzaal en zwembad.
van Rui ofzo …
nouja in ieder geval veel plezier
liefs susan

Daar ben ik ook geweest!!
Ik vond het heel leuk! Veel bergen enzo.
Werd daar helemaal misselijk toen we daar reden. xD

Maar ik weet het niet zo goed meer, misschien verwar ik het oook wel met Gran Canaria.
Veel plezier nog!

Ik ben in Gran Canaria geweest vorige zomervakantie, echt vet. Er waren zwarte stranden, heel mooi… maar bij Las Palmas was 't mega druk, echt zo’n trekpleister. Maar gelukkig zaten we daar heel ver vandaan. Er zijn zoals Sophiexmusic al zijn heel veel bochten, en ik werd elke keer weer misselijk. Maar t is een super mooi eiland, gran canaria.

Daar ga ik dan ook heen!! :slightly_smiling_face:

Ik ben er een paar jaar geleden geweest. Echt, als je 's avonds uit eten gaat, staan óver al op straat van die mannetjes met foldertjes die dingen uitkramen zoals ‘is good food! very cheap very good! beer one euro!’ en weetikveel wat. :stuck_out_tongue: Maar ik was er in de meivakantie, toen was het niet zo heel druk en iets van 20 graden. Dus niet bruin geworden/gezwommen, maar was wel heel leuk. (:

Leuk!!
Als wij geboekt hebben neem ik nog wel ff contact met je op! als je dat goed vind…
xHvj

Ik ben er ook een x geweest, we zaten in Playa de las Americas, hotel heette Parque Santiago, was heel leuk daar!
Verder ben ik ook 2 x naar Lanzarote geweest, en 2 x naar Gran Canaria! Love it!

poh poeh poh poeh, ik ben er geweest was egr leuk maar alweer 3 jaar geleden hotel weet ik niet meer, we zaten in een apartementje met uitzicht op zee. Ik zou in iedergeval op zo’n dolfijnenboot meegaan toen hebben wij een groep walvissen gezien <3

Ik ben er ook over het denken om dit jaar naar Tenerife te gaan.
Nog meer mensen met ervaringen en tips?

Ik heb vandaag geboekt.
10 dagen costa adeje.
Welke bars, excursies, stranden etc. zijn aan te raden?!
Alle tips zijn welkom!