Ten einde raad

Hoi… ik heb girlscene speciaal aangemaakt omdat ik tips nodig had… alleen aan niemand kon vragen ):
Het zit dus zo… Ik vind al een tijdje een jongen uit mijn klas leuk R alleen hij deed deze week lullig tegen me en had me ontvriend op facebook had geen idee waarom. Ik wou hem toen uit mijn hoofd zetten het ging zo moeilijk. Ik negeerde hem een beetje en keek hem niet in zijn ogen aan als hij iets tegen me zei want ik ben echt gek op zijn ogen :$.
Maar een van zijn vrienden begon heel veel tegen me te praten op facebook en hij taggde me ook heel vaak in berichtjes enzo ik hoopte dat R ze las. Op school tijdens dans moest ik dus echt lachen om zijn vriend niet om zijn aandacht te trekken. Maar telkens als hij wat tegen me zei , een opmerking naar me toe maakte enzo deed ik gewoon heel kortzinnig. En eergister voegde hij me weer toe op facebook. Hij zei dat hij die dag een beetje gek van me werd… alleen toen konden we er wel om lachen.
En ja gister vandaag heb ik hem niet gezien omdat we geen school hadden.
Hebben julie tips voor me hoe ik maandag tegen hem moet doen & zeggen want ik weet me echt niet te gedragen met hem in de buurt… :flushed:

Waaah ik snap het niet. Hoe oud ben je?
Een jongen die je ontvriendt en lullig tegen je doet, lijkt me niet zo gezellig! Ik snap dat je je niet zomaar over een verliefdheid heenzet, maar probeer je er niet teveel druk om te maken. Als iemand je echt leuk vindt, hoef je daar niets voor te doen, alleen jezelf zijn. Als je niet begrijpt waarom hij je ontvriendt, of je juist weer toevoegt, vraag het gewoon! Anders krijg je geen duidelijkheid. Jongens zijn zo van de subtiele hints, zoek er dus niet teveel achter :slightly_smiling_face:

Ehm gewoon. Kort (praten) tegen hem zijn.

Gewoon tegen hem doen zoals je tegen iedere andere jongen zou doen.